Preskočiť na hlavný obsah

Zlatá kreditka - Ivana Klein

Názov : Zlatá kreditka
Autor : Ivana Klein
Vydavateľstvo: Marenčin PT
 Rok vydania : 2012
 Počet strán : 184
 Väzba: brožovaná väzba
 Žáner: Spoločenské romány, Romány

Anotácia:
Platí vždy rovnica – nájsť si bohatého a úspešného muža rovná sa šťastie? Sama z vlastnej skúsenosti viem, že nie je všetko zlato, čo sa blyští. V mojom príbehu sa volám Lila. Lila je mladá žena, ktorá dúfa v lásku a túži nájsť „Pána Božského“. Keď stretne bohatého a charizmatického Olivera, myslí si, že žije svoj sen. Sen o pravej láske a luxuse. Neskôr stráca ružové okuliare a kladie si otázku: Môže nová vuittonka ospravedlniť egoistické správanie muža? Popri vlastných problémoch pomáha svojej sestre vyrovnať sa s rozvodom, ktorý najviac zasiahol jej malú neterku. Nájde napokon svoje šťastie, alebo zostane uväznená medzi drahými vecami s prázdnotou v srdci?


o autorke:
Ivana Klein (1984) vyštudovala Univerzitu v Trnave, odbor germanistika a slovenský jazyk. V súčastnosti pracuje ako učiteľka. Písanie je jej vášeň. Pochádza z malého mesta pri Trenčíne.





Hlavná hrdinka Lila hľadá svojho vysnívaného. Myslí si, že ho našla pri Oliverovi-prachatom, dobre vyzerajúcom no pritom aj egoistickom chlapovi. Zo začiatku sa jej páči kopa darčekov a drahé dovolenky.Potom si však uvedomí, že to nie je to čo chce. Chce niekoho, kto od nej nebude odbiehať, kto sa ráno vedľa nej zobudí, kto si ju nebude kupovať drahými darčekmi..

Magda je jej staršia sestra. Lila sa jej a jej dcére Magduške snaží pomôcť, po tom čo ju jej manžel opustil kvôli mladej pipke. 

Mira je jej najlepšia kamoška. Sú úplne iné no navzájom si pomáhajú a podporujú. 
A Alessandro ju doučuje angličtinu. Nezostane to však len pri doučovaní. 
Obálka sa mi veľmi páči. Písmo, obrázok, všetko. No a kniha. Zo začiatku som sa bála, že ma to bude nudiť. Predsalen takýhto kníh je neúrekom. Nakoniec si ma autorka dostala. Nemôžem však povedať, že tá kniha je úžasná. Je to však podľa skutočnej udalosti, čo jej určite pridalo na bodoch. 

Lila- hneď som si ju obľúbila. Len som čakala, že kedy konečne to s končí s Oliverom. Predsalen 2 roky to ťahať s takých chrapúňom, neviem si predstaviť ako to vydržala. Keď bol o ňom prvý opis hneď som vedela, že bude debil...


Počas knihy sa Lila dosť zmenila. Páčil sa jej luxus, no už po ňom až tak netúžila, zlešila si vzťah so svojou sestrou a prišla na to, aký má byť ten jej vysnívaný. Jediná škoda, že príbeh nemá ďalej pokračovanie. Bola by som zvedavá ako jej to ďalej išlo vo vzťahu. 
Táto kniha je také letné spríjemnenie. Je krátka takže sa rýchlo prečíta. 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milé listy pre ženy / Listy od tvojho Kráľa, Milovanej Princeznej

Keď mi táto drobná knižka prišla, chcela som si každý deň prečítať po jednom liste. Čo myslíte, ako to dopadlo? Za dva večery som ju mala celú zhltnutú. Okrem krásneho spracovania, ktoré sa ponúka čitateľovi, Sheri Shepher zapísala stránky, ktoré by sa páčili každej žene. Veď kto by sa nechcel cítiť ako princezná? Ale má to svoje ALE. 

Táto krásna mnohofarebná knižka otvorí oči ženám - pomôže im vidieť sa tak, ako ich vidí Boh. Mnohé dokonca ani nevedia, že sú dcérami Kráľa, že boli a sú vybrané aby boli jeho Princeznami. Niekde medzi detstvom a dospelosťou vyjednávajú so svojimi rozprávkovými snami, kde bývajú dotlačené do zmeny svojej identity - zmenu, ktorá bola navrhnutá vlastnými neistotami a pochybnými zlátaninami z médií. No tieto nežné, zamilované listy napísané z pohľadu samého Boha dokazujú, že každá žena je nádherná práve taká, aká je. Každá žena, ktorá kráča s dôverou za Božími zámermi, môže pomôcť a požehnať iných - dokonca aj budúce generácie. Je ťažké pozrieť sa na svoj…

Fitness tekvicový koláč

Ingrediencie  Cesto 1 šálka ovsených vločiek 2 lyžičky hnedého cukru pol šálky kokosu olivový olej
Plnka  pol kila maslovej tekvice pol šálky mandľového mlieka 3 lyžice medu 3 bielka 2 lyžičky škorice
Postup 1. Nakrájame tekvicu na malé kúsky a dáme variť do hrnca.  2. Medzitým ako sa varí tekvica si pripravíme základ.  Zmiešame dokopy ovsené vločky, kokos, trocha hnedého cukru a pár kvapiek oleja. Túto zmes natlačíme do formy na pečenie a dáme piecť na 10 minút na 200 stupňov. Pekáč si môžete vystlať papierom, ja som to však nerobila, pretože sa mi to vôbec neprilepovalo.  3. Na plnku požijeme už uvarenú tekvicu, ktorú rozmixujem najemno spolu s medom, škoricou, mandľovým mliekom ( ak nemáte mandľové, použite klasické ) a bielkami.  Rozmixovanú zmes vlejeme do pripravenej formy na pečenie.  4. Najprv dáme piecť na 20 minút po 210 stupňov a potom dopečieme na 170 stupňoch 30 minút.  Prajem dobrú chuť

Po veľmi dlhom čase... nákup kníh cez internet

Nepamätám si, kedy naposledy som si objednávala knihy..a to naozaj. Je to už veľmi dávno, lebo väčšinou som čítala z knižnice, alebo už z tých kníh, ktoré som mala doma a kupovala som len v kamenných kníhkupectvách. A aj tie nákupy sa niesli v duchu jedna maximálne dve knihy a dosť.

Teraz som bola donútená školou si niečo objednať, keďže sme si už vyberali témy bakalárskych prác. Ja som si zvolila literatúru ( logicky že... ) a téma sa viaže na autorku Margitu Kánikovú. Problém je však to, že jej knihy sa zháňajú už ťažšie. V kamenných kníhkupectvách ju vôbec nemali a na internete zväčša len 1. Jediný internetový obchod, ktorý mal AŽ dve jej knihy boli megaknihy.sk. Takže zo všetkej jej prózy som zohnala aspoň dve a zvyšné si budem môcť ísť zobrať do trnavskej knižnice. 

Kniha, ktorá sa ešte dá zohnať je V znamení púpavy, ktorú som naozaj videla vo viacerých internetových obchodoch. O piatej u Thalmeira je síce pokračovaním inej knihy, no aspoň niečo nech mám...Vždy je lepšie pracovať s…