Preskočiť na hlavný obsah

Cena za rozkoš - Kresley Cole

Názov : Cena za rozkoš
Origin. názov: The Price of Pleasure
Autor : Kresley Cole
Preklad: Dominika Petričková
Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ
Rok vydania : 2009
Počet strán : 271
Väzba: tvrdá
Žáner: Romantika

Po úspešnom románe Kapitánova láska prichádza populárna americká autorka Kresley Cole s jeho voľným pokračovaním – podmanivou romantickou ságou o láske, cti a nespútanej vášni.

 Kapitán Grant Sutherland, odvážny a statočný muž, sa vydáva na ďalekú plavbu do Oceánie, aby sa tam pokúsil vypátrať Victoriu Dearbournovú, anglické dievča, ktoré sa pred desiatimi rokmi stratilo na mori. Grant dal jej chradnúcemu starému otcovi slovo džentlmena, že ju nájde a ochráni. Pri prvom pohľade na zvodnú, no hrdú a svojhlavú dievčinu kapitán pochopí, že jeho úloha nebude taká jednoduchá. Victoria totiž miluje slobodu, neskrotnú vášeň a spontánnosť a neznáša akékoľvek autority. A tak keď ju príde zachrániť povýšený, chladný britský kapitán, rázne mu dá najavo, že ona o nijakú záchranu nestojí. Grant sa ju snaží presvedčiť, aby opustila ostrov a vrátila sa s ním do Anglicka, a Victoria v ňom postupne začína vidieť muža, ktorý prahne aj po niečom inom. Muža, ktorý po nej túži, no zdráha sa prejaviť svoje city. Mladá žena sa musí rozhodnúť, na čom jej záleží väčšmi: na nespútanej slobode, alebo na jedinom.


Kresley Cole 

Dříve atletka a trenérka, nyní americká autorka bestsellerů Kresley Cole si díky psaní romancí, ať už historických či paranormálních, splnila svůj dětský sen. Ačkoli její první kniha byla publikována v roce 2003, přesto od té doby stihla napsat a vydat dvanáct knih a dvě novely, přičemž nejznámější je její prvotina Captain of All Pleasures (u náš vyšlo jako Kapitán rozkoší).

viac



Na knihu Cena za rozkoš som natrafila v mestskej knižnici ešte dávnejšie. Zobrala som si ju len pre to, že nič iné som vtedy nebrala a nejak ma netrápilo, že doma mám ešte vyše 5 kníh neprečítaných. Som, však rada, že som ju prečítala.

Obálku máme oveľa horšiu ako originál. Naša je taká nudná a skôr odrádza od čítania.. a pritom dej je úžasný!
Originálna sa mi veľmi páči. Viac sa to hodí k deju a celkovo je pekne spravená, všetko so všetkým ladí.

S autorkou som sa stretla prvýkrát. Poznala som jej knihy z videnia, ale inak nie. Pred začatím čítania som bola na pochybách, či ma to zaujme. Vyzeralo to tak otrepane, stará romantická klasika.
Hneď začiatok knihy sa mi zapáčil. Autorka veľmi dobre opisovala postavy aj prostredie. Príbeh písala pútavo. Rozhovory boli živé. Veľakrát sa stáva, že rozhovory medzi postavami sú zbytočné a nudné. Tu sa však vždy rozprávali k veci a nenaťahovali to . Ďalším veľkým plus bolo, že to bolo vtipné! To som vôbec nečakala. Niekedy som to ani neudržala a začala som sa nahlas smiať. Hlavne kvôli správaniu Victorii.

Victoria bola taká v pohode postava. Všetko riešila inštinktom, čo sa mi na nej páčilo. Nepáčilo sa mi však jej správanie, keď sa ku Grantovi začala vtierať. Nebola to vtedy ona.
Bola tiež tvrdohlavá, cieľavedomá, usilovná, citlivá a starostlivá. Nesprávala sa ako sa na dámu vtedy patrilo, no nerobila si z toho ťažkú hlavu.
Grant bol na rozdiel od nej menší "suchár". Bol veľmi poctivý a kontroloval sa. Miloval svoju rodinu a priateľov. Vždy chcel pomôcť, keď to niekto potreboval.
A týto dvaja dokopy, boli najzábavnejšou knižnou dvojicou o ktorej som čítala. Ich doťahovačky a hádanie, podpichovanie...

Túto knihu určite odporúčam tým, čo majú radi niečo romantické ( nie je to až tak presladené ) a majú chuť aj na niečo vtipnejšie. :)

Komentáre

  1. Táto kniha je naozaj dobrá, ale od Kresley Cole mám radšej Láska a lož. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to aby som popremyslala aj nad tou knihou

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA - Nemecké dievča neplače ( Michaela Ella Hajduková )

Názov: Nemecké dievča neplače,Autor: Michaela Ella Hajduková, Rok vydania: OR/SR- 2016Počet strán: 219Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román pre ženy, vojnový román,Moje hodnotenie: 4/5

Ľudia sú ako domy. Majú veľa svetlých aj tmavých kútov, zatvorených dverí a svoju trinástu komnatu. Príbeh o tom, čo sa stane, keď sa rozhodneme niektoré dokorán otvoriť. Markus a Emma vyzerajú navonok ako úplne bežný zaľúbený pár. Pracujú však pre tajnú organizáciu, ktorá vznikla po vojne ako pocta súrodencom Schollovcom (Die Weiße Rose - Biela ruža). Organizácia odhaľuje vojnové zločiny a zločincov. Narazia na veľmi dôležitý objav, ale zároveň odhalia inú organizáciu, ktorá je nebezpečná a chce zostať utajená. Všetky stopy vedú k Lebensbornu - nacistami vytvorenému projektu, ktorého cieľom bolo, na základe nacistickej ideológie o rasovej hygiene, zvýšiť počet árijských detí vrátane detí pochádzajúcich z mimomanželských zväzkov. Lenže tam sa ciele nekončili. Svetlovlasé a modrooké deti v nacistami okupo…

RECENZIA - Zmŕtvychvstanie ( Michael Punke )

Názov: Zmŕtvychvstanie, Origin. názov: The Revenant, Autor: Michael Punke, Preklad: Slavomír Hrivnák , Rok vydania: OR-2002/SR- 2016Počet strán: 259Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román podľa skutočných udalostí, dobrodružný román, Moje hodnotenie: 4.5/5


Román o obdivuhodnej ľudskej nezlomnosti SKUTOČNÝ PRÍBEH Z DRSNEJ DIVOČINY #1 New York Times Bestseller

Píše sa rok 1823 a Hugh Glass sa spolu s lovcami kožušín zúčastňuje výpravy v neprebádaných Skalnatých horách. Uprostred hlbokých lesov muži vzdorujú náročným podmienkam, ako aj útokom miestnych Indiánov. Keď odvážneho Hugha napadne obrovský grizly, podarí sa mu ho zabiť, ale utrpí vážne zranenia, ktoré mu zabránia pokračovať v ceste so zvyškom výpravy. Hugh je vydaný na milosť a nemilosť zradcovi Johnovi Fitzgeraldovi, ktorý sa má podľa dohody oňho postarať spolu s najmladším členom výpravy. Tento strhujúci skutočný príbeh je jasným dôkazom toho, aký nezlomný je ľudský duch a čo všetko dokáže v túžbe po živote prekonať - nezastaví h…

RECENZIA - V Pasci ( Dani Pettreyová )

Názov: V pasci, Origin. názov: Stranded, Autor: Dani Pettreyová, Preklad: Zuzana Venglíková , Rok vydania: OR-2013/SR- 2015Počet strán: 271Vydavateľstvo: i527.net, Žáner: detektívka,  dobrodružný román, kresťanská literatúra, romantika,Moje hodnotenie: 4.5/5



Keď jej priateľka záhadne zmizne, ide o každú minútu!Darcy St. Jamesová sa vracia na Aljašku, aby pomohla svojej priateľke, investigatívnej novinárke, pri odhaľovaní veľkého prípadu. Keď však dorazí na miesto, zistí, že jej priateľka je nezvestná. Znepokojí ju ľahostajný prístup posádky lode, preto sa pustí do pátrania na vlastnú päsť.Posledná osoba, ktorú Gage McKenna očakáva na palube lode, na ktorej má pracovať ako vedúci zážitkových aktivít, je Darcy. Najradšej by na ňu zabudol, ale nedokáže. Keď sa ocitnú v odľahlých častiach Aljašky a napokon aj v cudzí vodách, neubráni sa pocitom strachu o jej bezpečnosť. Deje sa niečo čudné a čím hlbšie sa v pátraní dostávajú, tým viac si je istý, že odhalili iba vrchol ľadovca.zdroj Po …