Preskočiť na hlavný obsah

Mesačná chvastačka - november, december


Prečítané knihy 

Marek Zákopčan - Plamene hriechu                              320
Milo Urban - Živý bič                                                    301
Pittacus Lore - Som číslo 4                                           310
Libor Budinský - Vraždy slávnych                                 194
Jana Benková - Ben a Maxová                                     128
 Miroslava Varáčková - Sprevádzačka                          238
Načúvaj môjmu srdcu - Grace Burrowesová                 304
Temný rytier - Candice Proctorová                                311
Tweety s city - Elizabeth Rudnicková                             270
Pasca - Lauren DeStefano                                             360
 Moje sladké šestnáste storočie - Rachel Harrisová        272
Jozef Gregor Tajovský - Horký chlieb, Mamka Pôstková,
Na chlieb, Apoliena                                                         21
.................................................................................................
12 kníh                                                                    3 029 strán

Knihy, ktoré som dostala 

Boli Vianoce a tiež som mala meniny preto pár kúskov som dostala. 

Na meniny som dostala knihu Mano hviezdy od Maureen Johnsonovej. Dal mi ju brat, po tom, čo som si ju objednala. No a prečo som si vybrala. Vlastne ma upútala dvojka a pri nej som si povedala, že ju musím mať. Ťažko by sa čítala dvojka bez jednotky a preto Meno hviezdy. 

Na Vianoce tých kníh bolo viac....

Zuzka Šulajová - Džínsový denník Lukášovými očami
Táto kniha mi prišla od Knížíška. Som na ňu veľmi zvedavá, pretože len samú chválu som na ňu počula. Troška sa bojím lebo jednotku a dvojku som čítala dávno, ale hádam tam nie sú až také detaily, ktoré by mi mohli ujsť. 

Beth Revisová -  Všechny barvy Zeme

Darček od brata. Hlavne pre to som ju chcela, aby som vedela, ako to všetko skončí. A mám doma jednotku aj dvojku, tak do zbierky sa hodí. 

Rachel Harrisová - Moje sladké šestnáste storočie

Touto knihou ma šokoval priateľ, lebo som ju vôbec neočakávala. On je väčšinou ten odsúdenec, ktorý somnou lozí do kníhkupectiev a musí strpieť moje poskakovanie okolo kníh a rozprávanie, ktoré som už čítala, ktoré by som chcela, ktoré vyšli najnovšie....
Vďaka tomu má však z mojich blízkych najväčší rozhľad, čím by ma veeeeeľmi potešil.. 

Toto bola beletria. Okrem nej som dostala od maminy aj kuchárky. Neviem si však predstaviť, kedy na varenie a pečenie nájdem čas. 

Wok
Recepty z rýchlej kuchyne 
Recepty zo života 19 Pečieme sladké aj slané 


A ešte nie je koniec! 
Jeden malý knižný darček som ešte dostala. A to 3D záložku medvedíkov. 

 A ešte spolu 



Knihy, ktoré som pre niekoho kúpila 
Ani neviem, čím začať..

Ešte v novembri som kupovala priateľovi knihu na jeho stužkovú.( dostal aj sladkosti ) Bolo by asi veľmi čudné, keby mu gratulujem len s knihou. 

No a kúpila som mu Telo ako posilňovňa


Na Vianoce som mu dala ďalšiu knihu - samozrejme, že o cvičení (iné neprečíta) 
Tréning väzňa 2
O tejto knihe sa nedalo pochybovať, lebo už jednotka sa mu veľmi páčila a dvojka je ešte pre väčších profíkov a náročnejších. 

Ďalším obdareným je brat.. On je posadnutný Zombie, preto som mu kúpila knihu Walking dead 1. Málokto tak zbožňuje seriál ako on. Plus som mu ešte dala 3D záložku tigra. ( šťastie, že sme sa netrafili rovnakými ) 


Mamina. Pri tomto výbere som myslela aj na seba. Deti búrky sú druhou časťou po Kacírovi a bosorke. Pevne verím, že jak je tá obálka prekrásna, dej bude napínavý. 


Posledný je ocino. Ten si knihu vybral sám, preto ňou pod vianočným stromčekom nebol prekvapený. 
Vyznanie - Róbert Bezák

Knihy, ktoré som si kúpila
Za tieto dva mesiace som si nič nekúpila. 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milé listy pre ženy / Listy od tvojho Kráľa, Milovanej Princeznej

Keď mi táto drobná knižka prišla, chcela som si každý deň prečítať po jednom liste. Čo myslíte, ako to dopadlo? Za dva večery som ju mala celú zhltnutú. Okrem krásneho spracovania, ktoré sa ponúka čitateľovi, Sheri Shepher zapísala stránky, ktoré by sa páčili každej žene. Veď kto by sa nechcel cítiť ako princezná? Ale má to svoje ALE. 

Táto krásna mnohofarebná knižka otvorí oči ženám - pomôže im vidieť sa tak, ako ich vidí Boh. Mnohé dokonca ani nevedia, že sú dcérami Kráľa, že boli a sú vybrané aby boli jeho Princeznami. Niekde medzi detstvom a dospelosťou vyjednávajú so svojimi rozprávkovými snami, kde bývajú dotlačené do zmeny svojej identity - zmenu, ktorá bola navrhnutá vlastnými neistotami a pochybnými zlátaninami z médií. No tieto nežné, zamilované listy napísané z pohľadu samého Boha dokazujú, že každá žena je nádherná práve taká, aká je. Každá žena, ktorá kráča s dôverou za Božími zámermi, môže pomôcť a požehnať iných - dokonca aj budúce generácie. Je ťažké pozrieť sa na svoj…

Fitness tekvicový koláč

Ingrediencie  Cesto 1 šálka ovsených vločiek 2 lyžičky hnedého cukru pol šálky kokosu olivový olej
Plnka  pol kila maslovej tekvice pol šálky mandľového mlieka 3 lyžice medu 3 bielka 2 lyžičky škorice
Postup 1. Nakrájame tekvicu na malé kúsky a dáme variť do hrnca.  2. Medzitým ako sa varí tekvica si pripravíme základ.  Zmiešame dokopy ovsené vločky, kokos, trocha hnedého cukru a pár kvapiek oleja. Túto zmes natlačíme do formy na pečenie a dáme piecť na 10 minút na 200 stupňov. Pekáč si môžete vystlať papierom, ja som to však nerobila, pretože sa mi to vôbec neprilepovalo.  3. Na plnku požijeme už uvarenú tekvicu, ktorú rozmixujem najemno spolu s medom, škoricou, mandľovým mliekom ( ak nemáte mandľové, použite klasické ) a bielkami.  Rozmixovanú zmes vlejeme do pripravenej formy na pečenie.  4. Najprv dáme piecť na 20 minút po 210 stupňov a potom dopečieme na 170 stupňoch 30 minút.  Prajem dobrú chuť

Po veľmi dlhom čase... nákup kníh cez internet

Nepamätám si, kedy naposledy som si objednávala knihy..a to naozaj. Je to už veľmi dávno, lebo väčšinou som čítala z knižnice, alebo už z tých kníh, ktoré som mala doma a kupovala som len v kamenných kníhkupectvách. A aj tie nákupy sa niesli v duchu jedna maximálne dve knihy a dosť.

Teraz som bola donútená školou si niečo objednať, keďže sme si už vyberali témy bakalárskych prác. Ja som si zvolila literatúru ( logicky že... ) a téma sa viaže na autorku Margitu Kánikovú. Problém je však to, že jej knihy sa zháňajú už ťažšie. V kamenných kníhkupectvách ju vôbec nemali a na internete zväčša len 1. Jediný internetový obchod, ktorý mal AŽ dve jej knihy boli megaknihy.sk. Takže zo všetkej jej prózy som zohnala aspoň dve a zvyšné si budem môcť ísť zobrať do trnavskej knižnice. 

Kniha, ktorá sa ešte dá zohnať je V znamení púpavy, ktorú som naozaj videla vo viacerých internetových obchodoch. O piatej u Thalmeira je síce pokračovaním inej knihy, no aspoň niečo nech mám...Vždy je lepšie pracovať s…