Preskočiť na hlavný obsah

Stalo sa to v Paríži - Molly Hopkinsová


Názov : Stalo sa to v Paríži
Origin. názov: It happened in Paris
Autor : Molly Hopkinsová
Preklad: Zuzana Dudíková
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania : 2012
Počet strán : 374
Väzba: mäkká
Žáner: Romantika

Evie Dexterová, 26-ročná šarmantná Londýnčanka, príde o prácu v reklamnej agentúre a rozhodne sa pokračovať v životnej kariére ako turistická sprievodkyňa. Vďaka „vylepšeniu“ životopisu, v ktorom zveličí svoju znalosť francúzštiny a pridá aj zopár nie celkom pravdivých skúseností a schopností, získa prácu v cestovnej agentúre a vyberie sa na prvý zájazd do Paríža. Jej prvý deň sa začína spleťou bizarných, komických situácií, ktoré rieši navonok profesionálne a sebavedome, hoci v skutočnosti o mnohých veciach nemá ani potuchy. Evie je však presvedčená, že všetko hravo zvládne. Nakoniec sa jej to aj podarí – najmä zásluhou príťažlivého šoféra autobusu Roba. Udržať si novú prácu je však ťažké, keď vás rozptyľuje neodolateľný muž a omamné francúzske víno...



Molly Hopkinsová


Official web
















Keď som si kupovala knihu, mala som pocit, že je to možno aj viac kvôli obálke ako anotácii. Páčila sa mi. Oveľa viac sa mi však zapáčila originálna. Príde mi viac bláznivejšia, čo sa skôr hodí k hlavnej hrdinke Evie.
Hádam sa sama so sebou, či som ju mala rada alebo nie...Bola síce cieľavedomá a prešibaná. Zo všetkého sa dajako vylízala a uhrala to, že ona je bez chyby a niekto iný sa zmýlil. Na druhej strane však išlo o ženu, ktorá celý život sníva len o bohatstve. Nevadí jej minúť na oblečenie, kozmeniku a rôzne prkotinky všetky peniaze, čo má a ísť do mínusu. Jej predstava dokonalého vzťahu je, aby muž žene kupoval darčeky a dobrý sex. A aby sa za neho nemusela hanbiť a on vyzeral ako najkrajší boh. Aspoň takáto bola, keď spoznala Roba.

Rob je podľa nej najideálnejší muž na svete. Zisťuje, že sa do neho zaľúbila a chce s ním byť každú sekundu svojho života.
Čo sa však stane, keď sa razom zmení na hajzla a Evie zničí jej predstavy do budúcnosti?

V tejto časti sa mi kniha páčila. Prežívala som s Evie jej odhodlanie vyhýbať sa Robovi a ukázať mu, že aj bez neho je dosť silná.
Počas knihy sa Evie bohužiaľ nijako nezmenila. Je to veľká škoda, keď knihu pokazí zrovna hlavná postava. No vážne mi Evie prišla niekedy sprostá a sebecká . Autorka z nej robila alkoholičku, čo mi liezlo na nervy.



A čo vlastne očakávať od knihy?

-veľa sexu
-veľa pitia
-cestovanie po krajinách, z čoho sa veľa nedozviete, lebo väčšinou tam sú riešení Rob a Evie a na prostredie sa zabúda
-vtipné scény ( hlavne, keď Evie chce zabiť Roba)
-oddychové čítanie

Takže kniha má klady aj zápory. Určite som z nej nepadala na zadok. Dlhšie mi aj trvalo, kým som sa vôbec do deja nejak prepasovala, lebo začiatok ma nudil. Nesadol mi štýl písania autorky. Možno, keby od nej tak veľa neočakávam , nebola by som z nej sklamaná. No trafila som vedľa svojich čítaných žánrov. Nepochybujem však, že iným by sa kniha zapáčila. :)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA - Nemecké dievča neplače ( Michaela Ella Hajduková )

Názov: Nemecké dievča neplače,Autor: Michaela Ella Hajduková, Rok vydania: OR/SR- 2016Počet strán: 219Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román pre ženy, vojnový román,Moje hodnotenie: 4/5

Ľudia sú ako domy. Majú veľa svetlých aj tmavých kútov, zatvorených dverí a svoju trinástu komnatu. Príbeh o tom, čo sa stane, keď sa rozhodneme niektoré dokorán otvoriť. Markus a Emma vyzerajú navonok ako úplne bežný zaľúbený pár. Pracujú však pre tajnú organizáciu, ktorá vznikla po vojne ako pocta súrodencom Schollovcom (Die Weiße Rose - Biela ruža). Organizácia odhaľuje vojnové zločiny a zločincov. Narazia na veľmi dôležitý objav, ale zároveň odhalia inú organizáciu, ktorá je nebezpečná a chce zostať utajená. Všetky stopy vedú k Lebensbornu - nacistami vytvorenému projektu, ktorého cieľom bolo, na základe nacistickej ideológie o rasovej hygiene, zvýšiť počet árijských detí vrátane detí pochádzajúcich z mimomanželských zväzkov. Lenže tam sa ciele nekončili. Svetlovlasé a modrooké deti v nacistami okupo…

RECENZIA - Zmŕtvychvstanie ( Michael Punke )

Názov: Zmŕtvychvstanie, Origin. názov: The Revenant, Autor: Michael Punke, Preklad: Slavomír Hrivnák , Rok vydania: OR-2002/SR- 2016Počet strán: 259Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román podľa skutočných udalostí, dobrodružný román, Moje hodnotenie: 4.5/5


Román o obdivuhodnej ľudskej nezlomnosti SKUTOČNÝ PRÍBEH Z DRSNEJ DIVOČINY #1 New York Times Bestseller

Píše sa rok 1823 a Hugh Glass sa spolu s lovcami kožušín zúčastňuje výpravy v neprebádaných Skalnatých horách. Uprostred hlbokých lesov muži vzdorujú náročným podmienkam, ako aj útokom miestnych Indiánov. Keď odvážneho Hugha napadne obrovský grizly, podarí sa mu ho zabiť, ale utrpí vážne zranenia, ktoré mu zabránia pokračovať v ceste so zvyškom výpravy. Hugh je vydaný na milosť a nemilosť zradcovi Johnovi Fitzgeraldovi, ktorý sa má podľa dohody oňho postarať spolu s najmladším členom výpravy. Tento strhujúci skutočný príbeh je jasným dôkazom toho, aký nezlomný je ľudský duch a čo všetko dokáže v túžbe po živote prekonať - nezastaví h…

RECENZIA - V Pasci ( Dani Pettreyová )

Názov: V pasci, Origin. názov: Stranded, Autor: Dani Pettreyová, Preklad: Zuzana Venglíková , Rok vydania: OR-2013/SR- 2015Počet strán: 271Vydavateľstvo: i527.net, Žáner: detektívka,  dobrodružný román, kresťanská literatúra, romantika,Moje hodnotenie: 4.5/5



Keď jej priateľka záhadne zmizne, ide o každú minútu!Darcy St. Jamesová sa vracia na Aljašku, aby pomohla svojej priateľke, investigatívnej novinárke, pri odhaľovaní veľkého prípadu. Keď však dorazí na miesto, zistí, že jej priateľka je nezvestná. Znepokojí ju ľahostajný prístup posádky lode, preto sa pustí do pátrania na vlastnú päsť.Posledná osoba, ktorú Gage McKenna očakáva na palube lode, na ktorej má pracovať ako vedúci zážitkových aktivít, je Darcy. Najradšej by na ňu zabudol, ale nedokáže. Keď sa ocitnú v odľahlých častiach Aljašky a napokon aj v cudzí vodách, neubráni sa pocitom strachu o jej bezpečnosť. Deje sa niečo čudné a čím hlbšie sa v pátraní dostávajú, tým viac si je istý, že odhalili iba vrchol ľadovca.zdroj Po …