Preskočiť na hlavný obsah

Týždeň s knižkou 4

Ahój

Dneska som veľmi lenivá na natáčanie, preto príspevok napíšem. Tento týždeň, vo štvrtok, sme vyhrali dekanátne kolo BO a postupujeme do Nitry.  Takže stále dokola si budem čítať Jonáša, Jána a Exodus.   Ďalej sa mi podarilo vybaviť si spoluprácu s vydavateľstvom Motýľ. Mali by mi poslať dve knižky a potom sa uvidí, či spolupráca bude ďalej pokračovať. No a teraz ku knihám..

Prečítané :


Životopis Dagmar Hilarovej. Recenzia

Už v recenzii som písala, že takéto dielo sa hodnotí veľmi ťažko. Očakávala som trochu niečo iné, preto som aj knihe nedala plný počet. Neprišlo mi to, že by to písalo 15-ročné dievča. Chápem, že tam bolo množstvo hrozných vecí, no myslím si, že každé dievča, v hociktorej dobe, či už v stredoveku alebo teraz, by písalo o citoch, ktoré by cítila k niekomu inému. Bolo by tam viac opisov toho človeka, možno nejaké dôvody, prečo ho ľúbi. Tu mi to prišlo dosť potlačené dozadu. Vôbec nemám šajnu, že čo si o tých chlapoch myslela. Možno je to blbosť, že kvôli tomu sa mi to nepáčilo, no mne to tam dosť chýbalo.



Druhou prečítanou knihou je Učiteľova dcéra. Bola to moja prvá kniha z vydavteľstva i527.net a veľmi pekne prekvapila. Toto vydavateľstvo má zatiaľ len tri knihy, no ak všetky sú takto kvalitné ako Učiteľova dcéra tak si myslím, že majú šancu preraziť. Tiež sa teším, že od tejto spisovateľky majú v pláne cez leto vydať ďalšiu knihu. Jediné čo by som vytkla boli asi tri preklepy inak úplne super kniha.
Ak ste ešte o knihe nepočuli recenziu si môžete prečítať tu.



Rozčítané:
Ešte stále :( :(
Ja by som to už aj prečítala, lenže mňa tá angličtina tak nebaví. Rada by som sa naučila dobre anglicky, lenže viem, že nemám talent na jazyky a aj keď sa naučím slovíčka , mne to z tej gebule vypadne. Totálny opak brata. Tomu to ide tak jednoducho a nechápem jak to robí.
No ale kniha je zatiaľ v pohode. Je to celkom zaujímavé. Teraz som asi tam, kde o tom začínajú pátrať a poznajú kliatbu..
Mám ešte nejaký čas to dočítať, lebo spolužiakovi ju mám vrátiť po tom, čo sa vráti z Anglicka.




Očarenú nocou som začala čítať včera a mám za sebou prvú stovku.
Nie som z nej zatiaľ nejak paf. Je to také oddychové čítanie. Ešte nie som úplne tak chytená do deja. Len teraz sa vlastne dozviek, čo sú zač tie postavy. Pevne dúfam, že sa to poriadne rozbehne. Bola by škoda keby mala kniha len takú krásnu obálku a dej by nestál za veľa. Kedy ju však ďalej budem čítať ešte neviem, lebo zas mám veľa vecí do školy ..
Potrebujem prázdniny.





Takže toto nie je kniha, ale časopis v ktorom je napísaný príbeh. Narazila som naň úplnou náhodou a celkom ma to zaujalo. Tak uvidím, keď dočítam, či si kúpim aj druhé číslo.

Stránka Princess princessky




Vyhrala som!!


Ešte pripomínam, že dneska je posledný deň súťaže, tak kto nesúťažil šupšup..


Komentáre

  1. Na BO som na základnej aj na strednej chodila aj ja a tiež sme vždy vyhrali dekanátne kolo :) Niektorí keď počujú o BO, tak sú zhrození, ale v podstate je to o čítaní kníh a o zapamätaní si tých informácií, ktoré si človek prečíta, takže nechápem tie negatívne postoje, s ktorými som sa stretla. Držím vám palce na BO :)
    Učiteľova dcéra ma už dávno zaujala, obálka je tiež krásna a asi si to budem musieť prečítať. Očarená nocou ani mňa neohúrila, ako hovoríš, je to oddychový príbeh, nič viac. Psa Baskervillského som čítala v slovenčine a dosť sa mi to páčilo a Nemám žiadne meno je kapitola sama o sebe, to sa naozaj ťažko hodnotí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A z ktoreho dekanatu si? Však aj u mňa tak reagovali spolužiaci, že to, čo som sa musela učiť toľko a tam nejde o učenie, ale skôr o to aby som si zapamätala dej. Učiteľovu dcéru určite odporúčam. Mňa nesklamala, tak hádam ani teba nesklame. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA - Nemecké dievča neplače ( Michaela Ella Hajduková )

Názov: Nemecké dievča neplače,Autor: Michaela Ella Hajduková, Rok vydania: OR/SR- 2016Počet strán: 219Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román pre ženy, vojnový román,Moje hodnotenie: 4/5

Ľudia sú ako domy. Majú veľa svetlých aj tmavých kútov, zatvorených dverí a svoju trinástu komnatu. Príbeh o tom, čo sa stane, keď sa rozhodneme niektoré dokorán otvoriť. Markus a Emma vyzerajú navonok ako úplne bežný zaľúbený pár. Pracujú však pre tajnú organizáciu, ktorá vznikla po vojne ako pocta súrodencom Schollovcom (Die Weiße Rose - Biela ruža). Organizácia odhaľuje vojnové zločiny a zločincov. Narazia na veľmi dôležitý objav, ale zároveň odhalia inú organizáciu, ktorá je nebezpečná a chce zostať utajená. Všetky stopy vedú k Lebensbornu - nacistami vytvorenému projektu, ktorého cieľom bolo, na základe nacistickej ideológie o rasovej hygiene, zvýšiť počet árijských detí vrátane detí pochádzajúcich z mimomanželských zväzkov. Lenže tam sa ciele nekončili. Svetlovlasé a modrooké deti v nacistami okupo…

RECENZIA - Zmŕtvychvstanie ( Michael Punke )

Názov: Zmŕtvychvstanie, Origin. názov: The Revenant, Autor: Michael Punke, Preklad: Slavomír Hrivnák , Rok vydania: OR-2002/SR- 2016Počet strán: 259Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román podľa skutočných udalostí, dobrodružný román, Moje hodnotenie: 4.5/5


Román o obdivuhodnej ľudskej nezlomnosti SKUTOČNÝ PRÍBEH Z DRSNEJ DIVOČINY #1 New York Times Bestseller

Píše sa rok 1823 a Hugh Glass sa spolu s lovcami kožušín zúčastňuje výpravy v neprebádaných Skalnatých horách. Uprostred hlbokých lesov muži vzdorujú náročným podmienkam, ako aj útokom miestnych Indiánov. Keď odvážneho Hugha napadne obrovský grizly, podarí sa mu ho zabiť, ale utrpí vážne zranenia, ktoré mu zabránia pokračovať v ceste so zvyškom výpravy. Hugh je vydaný na milosť a nemilosť zradcovi Johnovi Fitzgeraldovi, ktorý sa má podľa dohody oňho postarať spolu s najmladším členom výpravy. Tento strhujúci skutočný príbeh je jasným dôkazom toho, aký nezlomný je ľudský duch a čo všetko dokáže v túžbe po živote prekonať - nezastaví h…

RECENZIA - V Pasci ( Dani Pettreyová )

Názov: V pasci, Origin. názov: Stranded, Autor: Dani Pettreyová, Preklad: Zuzana Venglíková , Rok vydania: OR-2013/SR- 2015Počet strán: 271Vydavateľstvo: i527.net, Žáner: detektívka,  dobrodružný román, kresťanská literatúra, romantika,Moje hodnotenie: 4.5/5



Keď jej priateľka záhadne zmizne, ide o každú minútu!Darcy St. Jamesová sa vracia na Aljašku, aby pomohla svojej priateľke, investigatívnej novinárke, pri odhaľovaní veľkého prípadu. Keď však dorazí na miesto, zistí, že jej priateľka je nezvestná. Znepokojí ju ľahostajný prístup posádky lode, preto sa pustí do pátrania na vlastnú päsť.Posledná osoba, ktorú Gage McKenna očakáva na palube lode, na ktorej má pracovať ako vedúci zážitkových aktivít, je Darcy. Najradšej by na ňu zabudol, ale nedokáže. Keď sa ocitnú v odľahlých častiach Aljašky a napokon aj v cudzí vodách, neubráni sa pocitom strachu o jej bezpečnosť. Deje sa niečo čudné a čím hlbšie sa v pátraní dostávajú, tým viac si je istý, že odhalili iba vrchol ľadovca.zdroj Po …