Preskočiť na hlavný obsah

Týždeň s knižkou 6

Jeden deň meškám s článkom lebo včera na to vôbec nebol čas. Myslím si, že som v čítaní na tom celkom dobre. Na to, že robím a do školy chodím, stíham celkom dosť čítať. Aj keď stále je toho dosť, čo chcem prečítať, verím, že v tempe ešte pridám.

Prvou knihou ktorú som prečítala bola Kým hviezdy svietia

Recenzia

Kniha sa čítala celkom dobre. Príbeh bol originálny, no mne v tom nesadli postavy.
Prišli mi príliš neuveriteľné.
Samotný koniec bol napísaný príliš rýchlo, aspoň pre mňa.






Ďalšou prečítanou knihou za tieto dva týždne bola Sofoklesova Antigona.
S touto drámou som sa už stretla cez leto, vtedy som ju čítala len tak.
Teraz som ju musela prečítať ako povinné čítanie na literatúru. Niektorím ľuďom sa to zdá ako ťažké čítanie, mne sa to práveže čítalo ľahko a mala som to za dve hodinky celé prečítané a spoznámkované.
Kto má rád drámu a ešte sa s Antigonou nestretol, odporúčam mu po nej siahnuť.




Láska hodná dávania, nie je známa kniha, aj pre to lebo je to kniha s náboženskou tematikou.
Myslím si však, že si ju môže prečítať ktokoľvek. Aj ten, čo nie je veriaci.
Je o tom, aby sme si uvedomili, že vždy je niekto, kto nás má rád a tú lásku máme opätovať. Možno ju máme prijímať pokorne a tešiť sa z toho.
Aj na túto knihu si môžete pozrieť moje pocity recenzia.






Arnarove deti som raz začala čítať, no po pár stranách som ich odložila. Teraz som sa k nim vrátila a knihu som začala odznova čítať, lebo som si z toho veľmi nepamätala.
Nebolo to pre mňa najlepšie čítanie, pretože sa mi to strašne vlieklo a miestami to bolo strašne nezážívné, no malo to i veľa svetlých chvíľok.
Opisovať by ich bolo zbytočné, lebo už som ich písala i v recenzii. Ak vás kniha zaujíma a chcete si prečítať, čo si o nej myslím ja, môžete tu.



Ďalšou prečítanou knihou je Pod hladinou.
Ja som ju dostala ako úplnú novinku a tešila som sa na ňu. Zatiaľ som na ňu, ani zlú recenziu nevidela. Strašne rýchlo a dobre sa čítala, ani som sa od nej nevedela odtrhnúť. Strašne som zvedavá s akou ďalšou knihou toto vydavateľstvo prekvapí, lebo zatiaľ sú 100percentný!!Aspoň pre mňa.
Recenzia




Rozčítané....takže ešte stále pokračujem v čítaní.
Ale tento týždeň to už dočítam, lebo som sa už ďaleko dostala, takže to dám...
Juchúúúú.

Chcela som ešte rozčítať knihu Miluj ma, ak to dokážeš!, no nedostala som sa k nej. Je to však ďalšia kniha v poradí na čítanie, preto ju určite uvidíte v budúcom Týždni s knižkou.
Pripomínam, že ešte stále sa môžete zúčastniť súťaže!!!!
VYHRAJ

Takže celkom dosť kníh...
Koľko ste vy zdolali?


Komentáre

  1. Odpovede
    1. Niee. Zabudla som napisat ze dva tyzdne :/ ale ked pozres predtym tyzden s knizkou a terajsi vidis ze minuly tyzden som nepridala

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milé listy pre ženy / Listy od tvojho Kráľa, Milovanej Princeznej

Keď mi táto drobná knižka prišla, chcela som si každý deň prečítať po jednom liste. Čo myslíte, ako to dopadlo? Za dva večery som ju mala celú zhltnutú. Okrem krásneho spracovania, ktoré sa ponúka čitateľovi, Sheri Shepher zapísala stránky, ktoré by sa páčili každej žene. Veď kto by sa nechcel cítiť ako princezná? Ale má to svoje ALE. 

Táto krásna mnohofarebná knižka otvorí oči ženám - pomôže im vidieť sa tak, ako ich vidí Boh. Mnohé dokonca ani nevedia, že sú dcérami Kráľa, že boli a sú vybrané aby boli jeho Princeznami. Niekde medzi detstvom a dospelosťou vyjednávajú so svojimi rozprávkovými snami, kde bývajú dotlačené do zmeny svojej identity - zmenu, ktorá bola navrhnutá vlastnými neistotami a pochybnými zlátaninami z médií. No tieto nežné, zamilované listy napísané z pohľadu samého Boha dokazujú, že každá žena je nádherná práve taká, aká je. Každá žena, ktorá kráča s dôverou za Božími zámermi, môže pomôcť a požehnať iných - dokonca aj budúce generácie. Je ťažké pozrieť sa na svoj…

Fitness tekvicový koláč

Ingrediencie  Cesto 1 šálka ovsených vločiek 2 lyžičky hnedého cukru pol šálky kokosu olivový olej
Plnka  pol kila maslovej tekvice pol šálky mandľového mlieka 3 lyžice medu 3 bielka 2 lyžičky škorice
Postup 1. Nakrájame tekvicu na malé kúsky a dáme variť do hrnca.  2. Medzitým ako sa varí tekvica si pripravíme základ.  Zmiešame dokopy ovsené vločky, kokos, trocha hnedého cukru a pár kvapiek oleja. Túto zmes natlačíme do formy na pečenie a dáme piecť na 10 minút na 200 stupňov. Pekáč si môžete vystlať papierom, ja som to však nerobila, pretože sa mi to vôbec neprilepovalo.  3. Na plnku požijeme už uvarenú tekvicu, ktorú rozmixujem najemno spolu s medom, škoricou, mandľovým mliekom ( ak nemáte mandľové, použite klasické ) a bielkami.  Rozmixovanú zmes vlejeme do pripravenej formy na pečenie.  4. Najprv dáme piecť na 20 minút po 210 stupňov a potom dopečieme na 170 stupňoch 30 minút.  Prajem dobrú chuť

MINIRECENZIE: Muž, který kradl rukopisy, Dokonalý pár, Ten dom je jedna veľká katastrofa

Po dlhom čase je tu opäť článok s minirecenziami. V tejto časti možno hovoriť o dvoch katastrofách a jednej celkom vtipnej vydarenej knihe. Veľmi ma teší, že zrovna tou vydarenou knihou, je kniha slovenského autora. Je celkom originálna a prekvapila už svojim názvom Ten dom je jedna veľká katastrofa. Čo sa však týka zvyšných dvoch kníh, nejde o žiadnu slávu. Kniha, ktorá sa hrá na detektívku - Muž, který kradl rukopisy a kniha, kde máte hneď po prvých stranách chuť zabiť najprv hlavnú hrdinku a potom aj samotnú autorku - Dokonalý pár. Poďme sa však na to pozrieť postupne. 

Ten pocit, keď si kupujete knihu,prečítate si dokonca anotáciu a pozdáva sa vám. Je to spojené s minulosťou, ide o dva príbehy v jednom, celkom to vyzerá na zaujímavú zápletku a môže to byť plné tajuplna, keďže je to aj detektívka. 
Ten pocit, keď knihu dočítate a nemáte to srdce ju hodiť do ohňa kvôli stromom, ktoré kvôli nej vyrúbali...
V tejto knižke máme hlavnú hrdinku, ktorá je neutrálna. Aspoň mne sa tak javila. …