Preskočiť na hlavný obsah

Výsledky súťaže!!!

Celý mesiac ste mali možnosť súžažiť o knihu Stalo sa to v Paríži.
Celkovo sa zúčastnilo 18 osôbok, z toho 10 zo Slovenska a 8 z Čiech.

Knihu vyhráva osoba, ktorá ma tento email: ba*jus*k*a@gmail.com (Baja) 
Blahoželám 
A kto nevyhral, nemusí byť smutný!!! Už chystám ďalšiu súťaž. 

 Tu sú odpovede na niektoré otázky, ktoré som vám položila. (ak to niekoho zaujíma..)

Ktorá kniha ťa asi najviac sklamala?

  • Modrá krev
  • Město z kostí, všichni o celé sérii pořád básní, ale mě nezaujala. Ale hodlám jí dát ještě jednu šanci :)
  • Axolotl Roadkill
  • Alexandra Adornettová- Zore
  • Nick a Norah: Až do ochraptění
  • PÁD
  • Milénium. Ta kniha mě zaujala a ani ta hlavní myšlenka nebyla špatná, ale bylo to zbytečné omýlání věcí okolo a bylo to zdlouhavé a nakonec jsem ji odložila, protože do čtení už jsem se pak musela nutit. Myslím si, že pokud by autor knihu zkrátil a dal tam méně toho okecávání, které si pak stejně člověk nepamatuje, tak by byla skvělá.
  • Tak naposledy Moje sladké 16. storočie, ale predtým aj V zajatí snov 3, Temné vízie 2 alebo Upírske denníky 1.
  • ziadna vyberam si co si kupim :)
  • fuu.. ani neviem, ťažko povedať, väčšinou to boli tie z knižnice pre o mnoho mladšie baby. no z tých čo mám doma to bola asi Sprevádzačka od Miroslavy Varáčkovej. čakala som od nej viac.. :/
  • Padlí andělé
  • Dážď slivkových kvetov
  • No, já jsem se do ní vlastně pustila, protože jsem ji vyhrála a nic jsem od ní nečekala, ale byla to kniha, kdy jsem si říkala, že už se přes ni nepřelouskám - to byla kniha Myši. Jinak si nic nevybavuju.
  • Vybavuje se mi jenom kniha Nádherné bytosti.
  • Ještě mě žádná kniha nezklamala.
  • Kroniky západného pobrežia celá trilógia
  • Stražny anjel vas potrebuje
  • Zo všetkých, ktoré som prečítala si asi neviem vybrať, ale v poslednom čase si spomínam, že ma dosť sklamala Krásna katastrofa. Niežeby bola zlá, ale čakala som oveľa, oveľa viac.
Ktorá ťa naopak najviac potešila, najviac sa ti páčila

  • Moje nejoblíbenější kniha zůstává už nějaký ten čas Neverwhere. Ale v poslední době to byla Divergence.
  • mňa tešia knihy stále! :D v podstate každú jednu lepšiu hneď milujem, pred týždňom som dočítala Kam zmizla Aljaška od Johna Greena, veľmi sa mi páčila. teraz čítam Divergenciu a aj z tej som totálne hotová :D
  • Kate Daniels 1 - magie mrtvých 
  • Teraz čítam Sukubu od Richelle Mead a tá ma veľmi milo prekvapuje.
  • Tak toto je ešte ťažšia otázka, lebo mňa je knihou veľmi ľahké potešiť. Ale úplne naposledy som si konečne prečítala Alicu v krajine zázrakov a tá ma teda potešila veľmi :)
  • Metro 2033
  • Zlodejka kníh
  • Príbeh čarodejnice
  • Lorna Byrnová Posolstvo nadeje od anjelov, aj predošle 2 knihy a ešte Liečenie negatívnych energií
  • Tak mám oblíbené knihy od Agathy Christie, je moji nejoblíbenější spisovatelkou. :) Ale jinak se mi opravdu moc zalíbila Game a Buzz. Úplně úžasná kniha. Sice mi ze začátku neseděl hlavní hrdina, ale pak jsem v průběhu knihy na něj změnila názor a kniha se stala pro mě opravdu úžasnou a už se nemohu dočkat posledního dílu :)
  • Hostiteľ
  • Zavržený
  • Richelle Mead - Vampýrska akadémia 5
  • ako teenegerka ma najviac potesili dievcenske romany teraz som skor na take ako hrana rozkose :)
  • Těch je hodně :D Jsem roztříštěná, Divergence, Polibek pro Annu,....
  • Těžká otázka,ale v poslední době Vampýrská akademie
  • Divergence, ale knihy je mnohem víc :). 
  • Hostitel
Akú knihu momentálne čítaš

  • Upíří polibky od Ellen Schreiber
  • Beznádejná
  • Kdo je můj muž? Je to detektivka, u které jsem zatím na začátku.
  • The Graveyard Book, říkala jsem si, že jsem se pořádně do knih od Neila nepustila. Mám za sebou jen pár kousků a chci to teď napravit.
  • Skutočné nebo
  • Lisa Kleypas - Duhová ulice
  • redukcna dieta
  • Hvězdy nám nepřály,Anna Karenina
  • Destroy me
  • Hadí Zámok (Paulína Grendža-Donská)
  • Gabrielův očistec Divergenciu
  • Eleanor and Park - Rainbow Rowell
  • Pobrežie hrôzy
  • Noční lovce
  • Sukuba od Richelle Mead a mám rozčítaný re-reading kníh Upírska akadémia,
  • Som roztrieštená a HP 5
  • Stínem políbená
  • Legenda (Marie Lu)
Páčilo sa mi, čo ste mi aj napísali len tak napr :
Usměj se alespoň na 5 vteřin ;) Kvůli mně :D
Ďakujem veľmi pekne za súťaž :) A prajem veľa úspechov.
Jen ti chci popřát ať se ti daří :)
.......
veľmi pekne každému ďakujem




Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA - Nemecké dievča neplače ( Michaela Ella Hajduková )

Názov: Nemecké dievča neplače,Autor: Michaela Ella Hajduková, Rok vydania: OR/SR- 2016Počet strán: 219Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román pre ženy, vojnový román,Moje hodnotenie: 4/5

Ľudia sú ako domy. Majú veľa svetlých aj tmavých kútov, zatvorených dverí a svoju trinástu komnatu. Príbeh o tom, čo sa stane, keď sa rozhodneme niektoré dokorán otvoriť. Markus a Emma vyzerajú navonok ako úplne bežný zaľúbený pár. Pracujú však pre tajnú organizáciu, ktorá vznikla po vojne ako pocta súrodencom Schollovcom (Die Weiße Rose - Biela ruža). Organizácia odhaľuje vojnové zločiny a zločincov. Narazia na veľmi dôležitý objav, ale zároveň odhalia inú organizáciu, ktorá je nebezpečná a chce zostať utajená. Všetky stopy vedú k Lebensbornu - nacistami vytvorenému projektu, ktorého cieľom bolo, na základe nacistickej ideológie o rasovej hygiene, zvýšiť počet árijských detí vrátane detí pochádzajúcich z mimomanželských zväzkov. Lenže tam sa ciele nekončili. Svetlovlasé a modrooké deti v nacistami okupo…

RECENZIA - Zmŕtvychvstanie ( Michael Punke )

Názov: Zmŕtvychvstanie, Origin. názov: The Revenant, Autor: Michael Punke, Preklad: Slavomír Hrivnák , Rok vydania: OR-2002/SR- 2016Počet strán: 259Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román podľa skutočných udalostí, dobrodružný román, Moje hodnotenie: 4.5/5


Román o obdivuhodnej ľudskej nezlomnosti SKUTOČNÝ PRÍBEH Z DRSNEJ DIVOČINY #1 New York Times Bestseller

Píše sa rok 1823 a Hugh Glass sa spolu s lovcami kožušín zúčastňuje výpravy v neprebádaných Skalnatých horách. Uprostred hlbokých lesov muži vzdorujú náročným podmienkam, ako aj útokom miestnych Indiánov. Keď odvážneho Hugha napadne obrovský grizly, podarí sa mu ho zabiť, ale utrpí vážne zranenia, ktoré mu zabránia pokračovať v ceste so zvyškom výpravy. Hugh je vydaný na milosť a nemilosť zradcovi Johnovi Fitzgeraldovi, ktorý sa má podľa dohody oňho postarať spolu s najmladším členom výpravy. Tento strhujúci skutočný príbeh je jasným dôkazom toho, aký nezlomný je ľudský duch a čo všetko dokáže v túžbe po živote prekonať - nezastaví h…

RECENZIA - V Pasci ( Dani Pettreyová )

Názov: V pasci, Origin. názov: Stranded, Autor: Dani Pettreyová, Preklad: Zuzana Venglíková , Rok vydania: OR-2013/SR- 2015Počet strán: 271Vydavateľstvo: i527.net, Žáner: detektívka,  dobrodružný román, kresťanská literatúra, romantika,Moje hodnotenie: 4.5/5



Keď jej priateľka záhadne zmizne, ide o každú minútu!Darcy St. Jamesová sa vracia na Aljašku, aby pomohla svojej priateľke, investigatívnej novinárke, pri odhaľovaní veľkého prípadu. Keď však dorazí na miesto, zistí, že jej priateľka je nezvestná. Znepokojí ju ľahostajný prístup posádky lode, preto sa pustí do pátrania na vlastnú päsť.Posledná osoba, ktorú Gage McKenna očakáva na palube lode, na ktorej má pracovať ako vedúci zážitkových aktivít, je Darcy. Najradšej by na ňu zabudol, ale nedokáže. Keď sa ocitnú v odľahlých častiach Aljašky a napokon aj v cudzí vodách, neubráni sa pocitom strachu o jej bezpečnosť. Deje sa niečo čudné a čím hlbšie sa v pátraní dostávajú, tým viac si je istý, že odhalili iba vrchol ľadovca.zdroj Po …