Preskočiť na hlavný obsah

Bloger TAG

Do bloger TAG ma nominovala Kristy z blogu krystyblog.blogspot.sk. 
 Tento TAG má aj určité pravidlá. Sú veľmi jednoduché :

1. Povedať o sebe 10 vecí. 
2. Odpovedať na 10 otázok blogera, ktorý ťa nominoval.
3. Nominovať 5 blogerov, ktorý majú menej ako 200 čitateľov za deň.
4. Vymyslieť 10 otázok pre tých, ktorých chceš nominovať.
5. Informovať blogerov, že si ich nominovala.


Veci o mne 
  1. Niekedy som veľmi tvrdohlavá. 
  2. Škola na ktorú chodím je pre mňa strašným utrpením. 
  3. Mám mladšieho brata, ktorého mám strašne rada, aj keď v minulosti to možno tam nevyzeralo. 
  4. Páči sa mi divadlo, aj keď som tam bola len dvakrát a to na: Pýcha a predsudok a Statky zmätky. 
  5. Spolužiaci nechápu moje nadšenie z čítania kníh. 
  6. Milujem skoro všetky druhy ovocia a zeleniny. A som dosť vyberavá pri mäse. Je to trochu zvláštne, lebo rodičia zjedia všetky druhy. Ja mám rada kura, kačicu a ryby. 
  7. Chcela by som ísť na septembrovú prax do nejakého vydavateľstva. Zatiaľ som však tak lenivá, že som si nenašla čas im napísať. Alebo mi chýba aj odvaha...
  8. Strašne sa teším na leto, lebo už nutne potrebujem oddych od školy. Tento rok totálne nič nestíham a tak bude vyzerať aj vysvečko.. :( Preto som donútená ísť budúci rok na doučovanie. Úprimne sa bojím.
  9. V budúcnosti by som veľmi chcela ísť do Jeruzalema. A dúfam, že sa mi to splní. Láka ma to tam viac ako keby mi ponúkli zadarmo cestu do Karibiku. 
  10. Otec ma núti ísť na vodičák, takže moje leto bude vyzerať asi tak, že budem pobehovať medzi brigádou a autoškolou.. Jupí :/ 
Odpovede na otázky 

1.Aká je tvoja najobľúbenejšia kniha ?
Nemám najobľúbenejšiu knihu a asi by som ani nechcela mať. Každá kniha je niečim výnimočná a u čitateľovi zanechá zážitok. Ja to skôr rozdeľujem medzi knihy, ktoré sa mi nepáčili a knihy, ktoré pre mňa niečo znamenajú. A dobrá kniha je tá, na ktorú nezabudnem a budem si ju pamätať stráááášne dlho. 

2.Čo ťa viedlo k tomu aby si si vytvoril blog a začal písať :) ?
No..ja som mala už pred týmto blogom jednu stránku, len s inou témou. Bol to taký ešte detský blog. Pamätám si, že tam boli ešte také detské súťaže za ktoré som robila diplomy, čo ma strašne bavilo. Bolo to zamerané na hercov a spevákov a to ma po čase prestalo baviť. Teraz o takom ani šajnu nemám. Potom som nič také nerobila a dosť som sa nudila. Začala som čítať a postupne som objavovala knižné blogy. A tak aj vo mne sa objavila myšlienka, prečo by som aj ja nemohla mať blog? A tak som si vytvorila. Viem, že názov je čudný, no ja neviem vymýšľať také originálne. Odvtedy sa snažím nejako viesť blog a písať články. 

3.Máš pocit že Slovenský spisovatelia sú horší než zahraničný ?
Nemám vôbec taký pocit. Ako sa môže objaviť horší spisovateľ na Slovensku, to isté môže byť aj v zahraničí. Rozdiel je len v žánroch, že Slováci sa skôr zameriavajú na romány zo súčastnosti a nie je tu skoro žiadna fantasy. Ja som prečítala knihy, ktoré sa mi nepáčili aj od Slovákov aj od zahraničných...

4.Je nejaká hlavná postava knihy, ktorú by si najradšej videl/a skákať v pekle po legu :D ?
Fúha, rozmýšľam a nič mi nejak nenapadá...Určite boli postavy, ktoré som nemusela, ale zas som ich prijala ako autorovu snahu...aj keď nevydarenú. 
Ak poznáte Kafkovu poviedku Premena a rodinu hlavného hrdinu, tých by som asi do toho pekla poslala...Samozrejme obrazne. A nejde o to, že či mi boli sympatický alebo nie. Ale preto akých ľudí zobrazovali. Tu by som musela asi celý dej vyrozprávať ale skúsim to len v skratke. Keď ich syn, brat pracoval bolo im dobre, veď nemuseli nič robiť, no keď sa jemu niečo stalo, premenil sa na chrobáka, stratili o neho záujem. Už ho nepovažovali za svojho, už im bol na nič. Nechali ho umrieť a ešte sa z toho tešili. Veď im bol na príťaž. A takí sú aj niektorí ľudia, keď sa niekto zmení opustia ho, alebo keď sa mu niečo stane. 

5. Fantasy, alebo romantické knihy ?
Toto mi je úplne jedno, ja prečítam hocijakú knihu. :) 

6. Koľko prečítaš v priemere kníh za mesiac ?
Cez prázdniny viac, cez školu menej. :D :D Ale asi tých 6. Fakt to závisí aj od školy a aký dlhý je mesiac. 

7. Máš nejaké zlozvyky pri čítaní ?
Nie

8. Chcel/a by si mať v budúcnosti kariéru ktorá by súvisela s knihami ?
Áno. A dúfam, že sa mi aj splní, čo chcem. Lebo tá cesta za mojim snom vyzerá strašne ťažká, ale už to, že blogujem a čítam knihy, že niekto moje recenzie číta a že dokonca mám aj nejakú spoluprácu ma posúva ďalej a verím, že keď sa budem v tom snažiť ďalej a nebudem pri zakopnutiach frflať tak sa mi to podarí. 
Nie je to však všetko v mojich rukách :) 

9. Navštevuješ knižnicu ?
Dokonca 2 :P Jednu v mojom meste a druhú v Nitre. A požičiavam si aj dosť kníh, potom mám síce trošku slz v čítaní, ale nemám toľko peňazí, aby som si toľko kníh kupovala. Preto si aj požičiavam. Druhým dôvodom je to, že sa mi v knižnici páči...aspoň v Nitre. Medzi knihami sa cítim tak príjemne a je tam pokoj a ticho. Nemám problém tam stráviť aj hodinu. 

10. Akú knihu by si aktuálne chcel/a ako nový prírastok na svoju poličku ? :)
Len jednu? Neviem povedať. Teraz ich tam mám toľko a ešte veľa neprečítaných. Ale keby si mám vybrať, tak nech to je taká kniha, ktorá je dobrá a bude sa mi páčiť :) 

Nominujem :P 

  1.                                      Marcela Šandorová - madbooksworld.blogspot.sk
  2.                                               Letitia - letitia-tiba.blogspot.sk
  3. Timi - myworld-books.blogspot.sk
  4. Aly V - ostrov-stratenych-pribehov.blogspot.sk
  5. Mariš - ocean-of-drops.blogspot.sk
Otázky 
  1. Čítaš knihy aj v cudzích jazykoch? 
  2. Podľa čoho si vyberáš knihy?
  3. Prinútil ťa už film prečítať si knihu alebo opačne? 
  4. Kde sa ti najlepšie číta?
  5. Čítaš len nové knihy, alebo si do rúk vezmeš aj knihu, ktorá už má nejaké tie roky za sebou ? 
  6. Čo ťa priviedlo k čítaniu? 
  7. Máš chuť pri niektorých obálkach kníh ich prerobiť aj sám? 
  8. Ako si predstavuješ svoju budúcnosť? 
  9. Čo je pre teba najcennejšie na svete? 
  10. Ako sa ti páčili otázky? :P 





Komentáre

  1. Aj ja ďakujem za nomináciu.
    A tu je odpoveď: http://letitia-tiba.blogspot.sk/2014/06/knihomolsky-blogersky-tag.html

    Radostný deň tebe aj všetkým návštevníkom tohto blogu. :)
    Letitia.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné otázky a super odpovědi. také miluji knihy, i když na ně nemám moc času.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. K tej trojke: Myslím si, že je škoda, že u nás nevychádza viac fantasy kníh. Jasné, je tu Juraj Červenák, ale ten nepíše YA. :D Jedinú sériu, čo poznám, sú Mariotovi dediči a potom už len nejaké tie jednohubky ako Prežila som svet napríklad.
    V Česku toho vychádza oveľa viac a ešte k tomu aj od mladých autorov.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA - Nemecké dievča neplače ( Michaela Ella Hajduková )

Názov: Nemecké dievča neplače,Autor: Michaela Ella Hajduková, Rok vydania: OR/SR- 2016Počet strán: 219Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román pre ženy, vojnový román,Moje hodnotenie: 4/5

Ľudia sú ako domy. Majú veľa svetlých aj tmavých kútov, zatvorených dverí a svoju trinástu komnatu. Príbeh o tom, čo sa stane, keď sa rozhodneme niektoré dokorán otvoriť. Markus a Emma vyzerajú navonok ako úplne bežný zaľúbený pár. Pracujú však pre tajnú organizáciu, ktorá vznikla po vojne ako pocta súrodencom Schollovcom (Die Weiße Rose - Biela ruža). Organizácia odhaľuje vojnové zločiny a zločincov. Narazia na veľmi dôležitý objav, ale zároveň odhalia inú organizáciu, ktorá je nebezpečná a chce zostať utajená. Všetky stopy vedú k Lebensbornu - nacistami vytvorenému projektu, ktorého cieľom bolo, na základe nacistickej ideológie o rasovej hygiene, zvýšiť počet árijských detí vrátane detí pochádzajúcich z mimomanželských zväzkov. Lenže tam sa ciele nekončili. Svetlovlasé a modrooké deti v nacistami okupo…

RECENZIA - Zmŕtvychvstanie ( Michael Punke )

Názov: Zmŕtvychvstanie, Origin. názov: The Revenant, Autor: Michael Punke, Preklad: Slavomír Hrivnák , Rok vydania: OR-2002/SR- 2016Počet strán: 259Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román podľa skutočných udalostí, dobrodružný román, Moje hodnotenie: 4.5/5


Román o obdivuhodnej ľudskej nezlomnosti SKUTOČNÝ PRÍBEH Z DRSNEJ DIVOČINY #1 New York Times Bestseller

Píše sa rok 1823 a Hugh Glass sa spolu s lovcami kožušín zúčastňuje výpravy v neprebádaných Skalnatých horách. Uprostred hlbokých lesov muži vzdorujú náročným podmienkam, ako aj útokom miestnych Indiánov. Keď odvážneho Hugha napadne obrovský grizly, podarí sa mu ho zabiť, ale utrpí vážne zranenia, ktoré mu zabránia pokračovať v ceste so zvyškom výpravy. Hugh je vydaný na milosť a nemilosť zradcovi Johnovi Fitzgeraldovi, ktorý sa má podľa dohody oňho postarať spolu s najmladším členom výpravy. Tento strhujúci skutočný príbeh je jasným dôkazom toho, aký nezlomný je ľudský duch a čo všetko dokáže v túžbe po živote prekonať - nezastaví h…

RECENZIA - V Pasci ( Dani Pettreyová )

Názov: V pasci, Origin. názov: Stranded, Autor: Dani Pettreyová, Preklad: Zuzana Venglíková , Rok vydania: OR-2013/SR- 2015Počet strán: 271Vydavateľstvo: i527.net, Žáner: detektívka,  dobrodružný román, kresťanská literatúra, romantika,Moje hodnotenie: 4.5/5



Keď jej priateľka záhadne zmizne, ide o každú minútu!Darcy St. Jamesová sa vracia na Aljašku, aby pomohla svojej priateľke, investigatívnej novinárke, pri odhaľovaní veľkého prípadu. Keď však dorazí na miesto, zistí, že jej priateľka je nezvestná. Znepokojí ju ľahostajný prístup posádky lode, preto sa pustí do pátrania na vlastnú päsť.Posledná osoba, ktorú Gage McKenna očakáva na palube lode, na ktorej má pracovať ako vedúci zážitkových aktivít, je Darcy. Najradšej by na ňu zabudol, ale nedokáže. Keď sa ocitnú v odľahlých častiach Aljašky a napokon aj v cudzí vodách, neubráni sa pocitom strachu o jej bezpečnosť. Deje sa niečo čudné a čím hlbšie sa v pátraní dostávajú, tým viac si je istý, že odhalili iba vrchol ľadovca.zdroj Po …