Preskočiť na hlavný obsah

Mesačná chvastačka - máj

Prečítané knihy
Stretla som ťa v Paríži - Anika Pastoreková
Smiem byť nežná - Hana Pinknerová
Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol - Jonas Jonasson
Charlieho malé tajomstvá - Stephen Chbosky
Leona - Stotníkova žena - Davis Bunn, Janette Oke
Šialenstvo - Maureen Johnsonová
Dievča s košom rajčín - Sarah Priceová
Miluj ma, ak to dokážeš - Soňa Rebrová
Franz Kafka - Premena 
Láska a česť - Jana Pronská
Sir Arthur Conan Doyle - The Hound of the Baskervilles ( Pes Baskervillský)

Z počtu prečítaných kníh som nadšená! Toľkoto som ani nečakala, že prečítam. Neviem ako sa mi to podarilo. Teraz budú ešte dva hororové týždne v škole, no potom bude pokoj, tak by som sa chcela posnažiť mať aspoň podobné číslo prečítaných kníh aj tento mesiac. 

Kúpené knihy


Allen Zadoff - Chlapec Nikto
Jane Austenová - Opátství Northanger
Lex Thomas - Karanténa
Anthony E. Zuiker a Duane Swierczynski - Level 26, Netvor z temnoty

Tých kúpených kníh mám teraz celkom dosť. Preto som chcela, že v júny si ani nič nekúpim..no už som kúpila dve knihy. Teraz by som však naozaj už nemala nič kupovať, lebo je veľa nových kníh a tie by som mala čím skôr prečítať a potom sa zásobovať ďalšími. 

Recenzné výtlačky


Hana Pinknerová - Smiem byť nežná 
Jack CanfieldMark V. HansenAmy Newmark -Slepačia polievka pre dušu- Anjeli medzi nami
Davis Bunn, Janette Oke - Leona, Stotníkova žena

Leonu nemám na fotke, lebo ju momentálne číta ujo. Takže sa ku mne naspäť dostane až v lete. 

Nie úplne moje knihy

Robert Kirkman, Jay Bonansinga - The walking dead. Živí mrtví: Cesta do Woodbury
Osobnosti histórie sveta

Tieto dve knihy som kupovala pre brata k narodeninám. Síce Walking dead nebudem čítať. Encyklopédia osobnosti histórie sveta je veľmi pekná kniha, úžasne ilustrovaná a zaujímavá. Tú mám v pláne niekedy si zobrať a aspoň o niektorých osobnostiach sa niečo dozvedieť. 

Kôpka spolu


Komentáre

  1. Samé skvelé knižky a som zvedavá, ako sa ti bude páčiť Chlapec Nikto :) Vcelku dobrá knižka, len ten vek hlavného hrdinu trošku vadil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Závidím... :D ....aj ja chcem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to si bola naozaj šikovná v čítaní! 8)
    Karantenu a Chlapca mám doma tiež, ale ešte som sa k nim nedostala 8(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to jsi toho přečetla dost, to bych asi jen tak nedala :D.
    Jinak pěkné kousky. Karanténu bych taky moc chtěla :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mě osobně knížky Karanténa a Boy nobody strašně zklamaly :( Ale znám i lidi, kterým se to líbilo, tak snad budeš jedna z nich :) Nechci ti kazit radost samozřejmě :) Mám je doma už déle, dostala jsem se k nim někdy počátkem roku...klasika...moje chvástačky jsou taky neskutečné :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA - Nemecké dievča neplače ( Michaela Ella Hajduková )

Názov: Nemecké dievča neplače,Autor: Michaela Ella Hajduková, Rok vydania: OR/SR- 2016Počet strán: 219Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román pre ženy, vojnový román,Moje hodnotenie: 4/5

Ľudia sú ako domy. Majú veľa svetlých aj tmavých kútov, zatvorených dverí a svoju trinástu komnatu. Príbeh o tom, čo sa stane, keď sa rozhodneme niektoré dokorán otvoriť. Markus a Emma vyzerajú navonok ako úplne bežný zaľúbený pár. Pracujú však pre tajnú organizáciu, ktorá vznikla po vojne ako pocta súrodencom Schollovcom (Die Weiße Rose - Biela ruža). Organizácia odhaľuje vojnové zločiny a zločincov. Narazia na veľmi dôležitý objav, ale zároveň odhalia inú organizáciu, ktorá je nebezpečná a chce zostať utajená. Všetky stopy vedú k Lebensbornu - nacistami vytvorenému projektu, ktorého cieľom bolo, na základe nacistickej ideológie o rasovej hygiene, zvýšiť počet árijských detí vrátane detí pochádzajúcich z mimomanželských zväzkov. Lenže tam sa ciele nekončili. Svetlovlasé a modrooké deti v nacistami okupo…

RECENZIA - Zmŕtvychvstanie ( Michael Punke )

Názov: Zmŕtvychvstanie, Origin. názov: The Revenant, Autor: Michael Punke, Preklad: Slavomír Hrivnák , Rok vydania: OR-2002/SR- 2016Počet strán: 259Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román podľa skutočných udalostí, dobrodružný román, Moje hodnotenie: 4.5/5


Román o obdivuhodnej ľudskej nezlomnosti SKUTOČNÝ PRÍBEH Z DRSNEJ DIVOČINY #1 New York Times Bestseller

Píše sa rok 1823 a Hugh Glass sa spolu s lovcami kožušín zúčastňuje výpravy v neprebádaných Skalnatých horách. Uprostred hlbokých lesov muži vzdorujú náročným podmienkam, ako aj útokom miestnych Indiánov. Keď odvážneho Hugha napadne obrovský grizly, podarí sa mu ho zabiť, ale utrpí vážne zranenia, ktoré mu zabránia pokračovať v ceste so zvyškom výpravy. Hugh je vydaný na milosť a nemilosť zradcovi Johnovi Fitzgeraldovi, ktorý sa má podľa dohody oňho postarať spolu s najmladším členom výpravy. Tento strhujúci skutočný príbeh je jasným dôkazom toho, aký nezlomný je ľudský duch a čo všetko dokáže v túžbe po živote prekonať - nezastaví h…

RECENZIA - V Pasci ( Dani Pettreyová )

Názov: V pasci, Origin. názov: Stranded, Autor: Dani Pettreyová, Preklad: Zuzana Venglíková , Rok vydania: OR-2013/SR- 2015Počet strán: 271Vydavateľstvo: i527.net, Žáner: detektívka,  dobrodružný román, kresťanská literatúra, romantika,Moje hodnotenie: 4.5/5



Keď jej priateľka záhadne zmizne, ide o každú minútu!Darcy St. Jamesová sa vracia na Aljašku, aby pomohla svojej priateľke, investigatívnej novinárke, pri odhaľovaní veľkého prípadu. Keď však dorazí na miesto, zistí, že jej priateľka je nezvestná. Znepokojí ju ľahostajný prístup posádky lode, preto sa pustí do pátrania na vlastnú päsť.Posledná osoba, ktorú Gage McKenna očakáva na palube lode, na ktorej má pracovať ako vedúci zážitkových aktivít, je Darcy. Najradšej by na ňu zabudol, ale nedokáže. Keď sa ocitnú v odľahlých častiach Aljašky a napokon aj v cudzí vodách, neubráni sa pocitom strachu o jej bezpečnosť. Deje sa niečo čudné a čím hlbšie sa v pátraní dostávajú, tým viac si je istý, že odhalili iba vrchol ľadovca.zdroj Po …