Preskočiť na hlavný obsah

Týždeň s knižkou 11

Pekný, posledný júnový deň.

Teraz, keď nie je škola mám pocit, že čas ide oveľa rýchlejšie. Ale to asi viacerí...Musím sa priznať, že za posledné dva týždne som tomu čítaniu veľa nedala. Absolvovala som za ten čas 4 dňový výlet do Tatier. Kožaz..mala by to byť skratka kurz ochrany života a zdravia. Určite z toho výletu nie som nadšená a skôr ma vo viacerých ohľadoch sklamal. Miesto bolo dobré, lebo Tatry a prírodu mám veľmi rada, no keď ste tam s ľuďmi, ktorí sa správajú ako sa správajú, celý ten zážitok sa pokazí. Jedinou výhodou je potom, že človek zistí veľa o druhých. No a na tomto výlete som začala čítať aj Nebo nie je výmysel.

Času nebolo veľa, no aspoň som to tam rozčítala. Dočítala som knihu na ceste domov z Kramárov. A to ma celkom vtedy prekvapilo, že ako rýchlo ubehla cesta, keď som čítala. Recenziu som len včera pridala na blog, lebo z tejto knihy mám aj zmiešané pocity. Nesplnila moje očakávania a skôr som čakala výpoveď samotného chlapca, ktorý to zažil, ako spísanie dojmov a pocitov, ktoré mal vtedy jeho otec.
Niekomu sa môže páčiť aj v tejto forme, lebo sa to aspoň rýchlo čítalo a bolo to pútavé, no nebolo tam veľa toho na zamyslenie...



Mám rozčítanú knihu Ako hadí jed. Zatiaľ som však len na začiatku a vlastne ani poriadne neviem o čom to bude. No prvé, čo ma zarazilo bolo strašne veľa postáv naraz, takže s tým mám dosť problém, lebo tie mená sa mi dosť pletú. A túto knihu by som chcela do štvrtka zdolať, lebo v piatok odchádzam na víkend znova do Tatier a tam by som si rada vzala inú knihu. Najprv však musím dočítať Opátství Northanger, ktorý som rozčítala potom odložila a teraz som sa do nej znova pustila. 
Vlastne už včera večer, no bola som dosť unavená, tak viac som z nej dnes prečítala. 



Jane Austenovú určite poznáte. Ja od nej mám doma 4 knihy, z toho 3 po česky a je to také inakšie čítať, aj keď je to taký rovnaký jazyk, niektoré slová si musím pozrieť, čo vlastne znamenajú, lebo to je ešte takým starším štýlom. Chcela by som ju však dočítať aspoň zajtra, lebo naozaj som to čítanie flákala, no teraz aj viac času trávim s bratom.
Aj včera sme šli do kina na rozprávku Ako vycvičiť draka 2 a ak ste nevedeli, táto rozprávka je podľa kníh spisovateľky Cressida Cowell. A je to veľmi pekná rozprávka. Najprv som sa bála, že ja taká stará idem na to, no potom keď som videla, že sú tam aj starší odomňa a nemajú so sebou žiadne decko, hneď to bolo v pohode.
A to je všetko dúfam, že v ďalšom týždni to bude s knihami živšie. A ešte chystám súťaž, ale kedy ju dám na blog ešte neviem . :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA - Nemecké dievča neplače ( Michaela Ella Hajduková )

Názov: Nemecké dievča neplače,Autor: Michaela Ella Hajduková, Rok vydania: OR/SR- 2016Počet strán: 219Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román pre ženy, vojnový román,Moje hodnotenie: 4/5

Ľudia sú ako domy. Majú veľa svetlých aj tmavých kútov, zatvorených dverí a svoju trinástu komnatu. Príbeh o tom, čo sa stane, keď sa rozhodneme niektoré dokorán otvoriť. Markus a Emma vyzerajú navonok ako úplne bežný zaľúbený pár. Pracujú však pre tajnú organizáciu, ktorá vznikla po vojne ako pocta súrodencom Schollovcom (Die Weiße Rose - Biela ruža). Organizácia odhaľuje vojnové zločiny a zločincov. Narazia na veľmi dôležitý objav, ale zároveň odhalia inú organizáciu, ktorá je nebezpečná a chce zostať utajená. Všetky stopy vedú k Lebensbornu - nacistami vytvorenému projektu, ktorého cieľom bolo, na základe nacistickej ideológie o rasovej hygiene, zvýšiť počet árijských detí vrátane detí pochádzajúcich z mimomanželských zväzkov. Lenže tam sa ciele nekončili. Svetlovlasé a modrooké deti v nacistami okupo…

RECENZIA - Zmŕtvychvstanie ( Michael Punke )

Názov: Zmŕtvychvstanie, Origin. názov: The Revenant, Autor: Michael Punke, Preklad: Slavomír Hrivnák , Rok vydania: OR-2002/SR- 2016Počet strán: 259Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román podľa skutočných udalostí, dobrodružný román, Moje hodnotenie: 4.5/5


Román o obdivuhodnej ľudskej nezlomnosti SKUTOČNÝ PRÍBEH Z DRSNEJ DIVOČINY #1 New York Times Bestseller

Píše sa rok 1823 a Hugh Glass sa spolu s lovcami kožušín zúčastňuje výpravy v neprebádaných Skalnatých horách. Uprostred hlbokých lesov muži vzdorujú náročným podmienkam, ako aj útokom miestnych Indiánov. Keď odvážneho Hugha napadne obrovský grizly, podarí sa mu ho zabiť, ale utrpí vážne zranenia, ktoré mu zabránia pokračovať v ceste so zvyškom výpravy. Hugh je vydaný na milosť a nemilosť zradcovi Johnovi Fitzgeraldovi, ktorý sa má podľa dohody oňho postarať spolu s najmladším členom výpravy. Tento strhujúci skutočný príbeh je jasným dôkazom toho, aký nezlomný je ľudský duch a čo všetko dokáže v túžbe po živote prekonať - nezastaví h…

RECENZIA - V Pasci ( Dani Pettreyová )

Názov: V pasci, Origin. názov: Stranded, Autor: Dani Pettreyová, Preklad: Zuzana Venglíková , Rok vydania: OR-2013/SR- 2015Počet strán: 271Vydavateľstvo: i527.net, Žáner: detektívka,  dobrodružný román, kresťanská literatúra, romantika,Moje hodnotenie: 4.5/5



Keď jej priateľka záhadne zmizne, ide o každú minútu!Darcy St. Jamesová sa vracia na Aljašku, aby pomohla svojej priateľke, investigatívnej novinárke, pri odhaľovaní veľkého prípadu. Keď však dorazí na miesto, zistí, že jej priateľka je nezvestná. Znepokojí ju ľahostajný prístup posádky lode, preto sa pustí do pátrania na vlastnú päsť.Posledná osoba, ktorú Gage McKenna očakáva na palube lode, na ktorej má pracovať ako vedúci zážitkových aktivít, je Darcy. Najradšej by na ňu zabudol, ale nedokáže. Keď sa ocitnú v odľahlých častiach Aljašky a napokon aj v cudzí vodách, neubráni sa pocitom strachu o jej bezpečnosť. Deje sa niečo čudné a čím hlbšie sa v pátraní dostávajú, tým viac si je istý, že odhalili iba vrchol ľadovca.zdroj Po …