Preskočiť na hlavný obsah

Týždeň s knižkou 17

A ďalší týždeň je už preč. Tak ako zvyčajne v pondelok, je tu ďalší týždeň s knižkou, kde vám ukážem prečítané no i nové knižky. Ja som nezvykla veľmi ukazovať knihy, keď som ich dostala alebo kúpila, skôr som ich prezentovala až v mesačnej chvastačke. Teraz by som sa chcela pokúsiť, vždy ich ukázať aj v tomto príspevku. 

Najprv prečítané...

Dočítala som knihu Keď na Haiti padá dážď. Kniha sa mi páčila a som veľmi rada, že som mala možnosť si ju prečítať. Ukazuje totižto inú krajinu, iné správanie ľudí, no i zmenu človeka. Recenziu na ňu si môžete prečítať tu .

Ďalšou prečítanou je Polozlý. Je to fantasy kniha, boj medzi dobrými a zlými. Ja patrím do skupiny ľudí, ktorým sa kniha páčila. Čítala sa veľmi dobre a nenudila som sa. Jediné, čo mi tam chýbalo, bolo viac akčnosti. Aj na ňu som už napísala recenziu. odkaz


Stále sa trápim s Krásnou katastrofou, lebo sa do čítania musím nútiť. Táto kniha ma zatiaľ nijako nezaujala a dúfam, že sa to zlepší, inak ju budem čítať do Vianoc....

A poslednou rozčítanou je Vražda z pomsty. Je to súbor krimi poviedok, ktoré sú dosť krátke, takže asi to stihnem aj rýchlo prečítať. 



A teraz nové. Dneska som bola u dedka a hrabala som sa tam trocha v knihách. Viem, že dedko nečíta a babka už nežije :( , preto som sa ho spýtala, či by som si niečo nemohla vziať. Objavila som tam totiž knižku, ktorá sa mi veľmi zapáčila. Potom som ešte viac hľadala a našla som aj pokračovanie. Ide o životopisy svätých, ktoré sú kratšie a sú doplnené ilustráciami. 


Teraz dobehnem júl, august, no potom to budem čítať pekne po jednom dni :) 

A to je za tento týždeň všetko. Čo ste prečítali vy? 

Komentáre

  1. Half Bad je podľa mňa super. A Krásna katastrofa je pre mňa srdcovka :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi by som mala nájsť tvoju recenziu a zistiť, čo sa ti tak na katastrofe páčilo :)

      Odstrániť
  2. Tie dva diely sú moc pekné, dáš mi potom vedieť, či je tam aj svätá Rita alebo Bernadetta, prosím? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To naozaj? :O Tak to si musím čo najskôr kúpiť! :)

      Odstrániť
    2. podľa zoznamu mien hej :) Rita z Kassie a Bernadeta- panna a rehoľníčka. Hádam sa ti to podarí zohnať, lebo to je ešte z r. 2006 .

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA - Nemecké dievča neplače ( Michaela Ella Hajduková )

Názov: Nemecké dievča neplače,Autor: Michaela Ella Hajduková, Rok vydania: OR/SR- 2016Počet strán: 219Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román pre ženy, vojnový román,Moje hodnotenie: 4/5

Ľudia sú ako domy. Majú veľa svetlých aj tmavých kútov, zatvorených dverí a svoju trinástu komnatu. Príbeh o tom, čo sa stane, keď sa rozhodneme niektoré dokorán otvoriť. Markus a Emma vyzerajú navonok ako úplne bežný zaľúbený pár. Pracujú však pre tajnú organizáciu, ktorá vznikla po vojne ako pocta súrodencom Schollovcom (Die Weiße Rose - Biela ruža). Organizácia odhaľuje vojnové zločiny a zločincov. Narazia na veľmi dôležitý objav, ale zároveň odhalia inú organizáciu, ktorá je nebezpečná a chce zostať utajená. Všetky stopy vedú k Lebensbornu - nacistami vytvorenému projektu, ktorého cieľom bolo, na základe nacistickej ideológie o rasovej hygiene, zvýšiť počet árijských detí vrátane detí pochádzajúcich z mimomanželských zväzkov. Lenže tam sa ciele nekončili. Svetlovlasé a modrooké deti v nacistami okupo…

RECENZIA - Zmŕtvychvstanie ( Michael Punke )

Názov: Zmŕtvychvstanie, Origin. názov: The Revenant, Autor: Michael Punke, Preklad: Slavomír Hrivnák , Rok vydania: OR-2002/SR- 2016Počet strán: 259Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román podľa skutočných udalostí, dobrodružný román, Moje hodnotenie: 4.5/5


Román o obdivuhodnej ľudskej nezlomnosti SKUTOČNÝ PRÍBEH Z DRSNEJ DIVOČINY #1 New York Times Bestseller

Píše sa rok 1823 a Hugh Glass sa spolu s lovcami kožušín zúčastňuje výpravy v neprebádaných Skalnatých horách. Uprostred hlbokých lesov muži vzdorujú náročným podmienkam, ako aj útokom miestnych Indiánov. Keď odvážneho Hugha napadne obrovský grizly, podarí sa mu ho zabiť, ale utrpí vážne zranenia, ktoré mu zabránia pokračovať v ceste so zvyškom výpravy. Hugh je vydaný na milosť a nemilosť zradcovi Johnovi Fitzgeraldovi, ktorý sa má podľa dohody oňho postarať spolu s najmladším členom výpravy. Tento strhujúci skutočný príbeh je jasným dôkazom toho, aký nezlomný je ľudský duch a čo všetko dokáže v túžbe po živote prekonať - nezastaví h…

RECENZIA - V Pasci ( Dani Pettreyová )

Názov: V pasci, Origin. názov: Stranded, Autor: Dani Pettreyová, Preklad: Zuzana Venglíková , Rok vydania: OR-2013/SR- 2015Počet strán: 271Vydavateľstvo: i527.net, Žáner: detektívka,  dobrodružný román, kresťanská literatúra, romantika,Moje hodnotenie: 4.5/5



Keď jej priateľka záhadne zmizne, ide o každú minútu!Darcy St. Jamesová sa vracia na Aljašku, aby pomohla svojej priateľke, investigatívnej novinárke, pri odhaľovaní veľkého prípadu. Keď však dorazí na miesto, zistí, že jej priateľka je nezvestná. Znepokojí ju ľahostajný prístup posádky lode, preto sa pustí do pátrania na vlastnú päsť.Posledná osoba, ktorú Gage McKenna očakáva na palube lode, na ktorej má pracovať ako vedúci zážitkových aktivít, je Darcy. Najradšej by na ňu zabudol, ale nedokáže. Keď sa ocitnú v odľahlých častiach Aljašky a napokon aj v cudzí vodách, neubráni sa pocitom strachu o jej bezpečnosť. Deje sa niečo čudné a čím hlbšie sa v pátraní dostávajú, tým viac si je istý, že odhalili iba vrchol ľadovca.zdroj Po …