Preskočiť na hlavný obsah

Víťaz Hopu :)


Tak a je tu žrebovanie víťaza!!

Ďakujem každému, kto sa zapojil. Bolo vás neuveriteľných 61 !!! Rozmýšľam, či v ďalšej súťaži nedám už viac výhercov...

No ale v tejto stále je len jeden a ten vyhral knihu Kruté leto a je ním:

Miriam ( miriam.xxxova@gmail.com )


prikladám ešte odpovede na otázku

Akú knihu si predstavíč, keď sa povie leto? A prečo?


Meg Cabotová - Krajina plná stínú Pretože som ju čítala minulý rok na začiatku prázdnin a hlavná hrdinka sa presťahuje do Kalifornie, kde je more.
Paradoxně je to kniha Polibek pro Annu. A "paradoxně" protože mě tato kniha nenadchla tak jako většinu ostatních čtenářů. Četla se sice dobře, ale podle mého to byl naprosto podprůměrný dívčí románek a tolik "slávy" si nezaslouží. Toť můj názor. :) Proto nejsem moc nadšená, když si s létem vybavím zrovna tuto knihu. Mě prostě neohromila. :/
Léto, kdy jsem zkrásněla. :-) Odehrává se v létě a má léto v názvu. :-)
Jsou to Hvězdy nám nepřály, protože jsem tuhle knihu našla minulý rok v létě a od té doby mi k němu prostě patří. navíc je to love story a ta k létu také patří.
Harryho Pottera.. celou sérii jsem četla v létě a myslím že ktomu ani nemusím nic víc dodat :).
Letní snění. Hlavně kvůli názvu.
Edici Vesmír. Nevím proč, asi protože jsem ji četla v létě. :-)
Harry Potter - pretože jedine cez prázdniny mám čas prečítať si celú sériu.
Harry Potter a je to spis celá sérii jedno léto jsem ji četla jsem ji to léto kdy vyšel poslední díl a já proste na bradavice ujízdim:D
léto kdy jsem zkrásněla.. jediná kniha kterou jsem kdy četla, a má v sobě název léto :DD
Polibek pro Annu, protože se odehrává v Paříži a je to přesně kniha na léto :)
S pojmom leto sa mi spájajú knihy od Deborah Harkness Príbeh čarodejnice a aj druhá časť Tieň noci. Je to preto, že som sa na ne veľmi tešíla a strávila som pri nich minulé leto. Tento rok si ich plánujem kúpiť, keďže som ich mala požičané a opäť prečítať. Síce s letom veľa spoločného nemajú, ale ja si na ne vždy spomeniem :-)
Iba jeden deň - lebo to cestovanie patrí k letu
túto, ktorú môžeme vyhrať. Minulý rok som si to chcela prečítať, lebo je taká letná. Ale predstavím si leto aj pri prvých štyroch dieloch TMI, keďže som ich prečítala minulé leto počas pobytu u babky. A predstavím si aj Things I cant forget a Breathe Annie Breathe, lebo sa odohrávajú v lete :)
rôzne knihy.. ale hlavne Sarra Manning - Tweetni mi a aj ked to nie je letná kniha mám ju v hlave pretože som ju práve dočítala ;)
Potrhaná křídla... Četla jsem ji u moře. :D
No nejspíš asi knihu Na ostrově od Tracey Garvis Graves a to proto že se odehrává na ostrově, někdy bych taky něco takového ráda zažila ale ne v takových podmínkách že bych byla pohřešována, prostě se zašít někam na ostrov kde je klid a hlavně pěkná a příjemná společnost :D
London Road je to o laske a ta hreje pri srdiečku ako leto.
No, není to nic, co by bylo vyloženě spjaté s létem nebo tak - myslím tématikou. Já nečtu tématicky. Jakože někteří lidé si berou na léto jednodušší knihy, romantiku anebo vyloženě nějaké knihy provoněné Itálií, Provence anebo cestováním. Ale já si s tím asi spojím HP, jelikož jsem před rokem měla takový Harry Potter maraton, když jsem odmaturovala a byla jsem celá šťastná :D Já sice potom i předtím lízala další knihy, jako od Neia Gaimana anebo LOTR trilogii plus Hobbita, ale prostě... HP no :D
Veľa kníh ma napadne, keď sa povie leto, hlavne tie, ktoré aktuálne v lete čítam: teraz práve Nezvestný od Ondriovej, ale už som tohto leta stihla Zakázaný inštinkt a tiež Manželstvo na pôžičku a tiež Na krídlach duše...
Amy a Roger na cestě. Je to taková, snad nejletnější knížka, jakou jsem kdy četla :))
ja fakt neviem, ja nemám kategórie podľa ročných období. Ale predstavila by som si nejaké oddychové čítanie niečo také tínedžerske a romantické asi :)
vybaví se mi Léto, kdy jsem zkrásněla - už jen podle názvu a té obálky, na které je usměvavá dívka na pláži ;D
Léto, kdy jsem zkrásněla. Jednak protože je to v názvu, ale i protože se to odehrává létě.
Amy a Roger na ceste Neviem, prečo ale tá kniha mi príde na leto ako stvorená.
Asi Džínsový denník, pretože je to z detstva moja naj kniha :)
Ja ani neviem - nemám vyslovene letné alebo zimné knihy. A väčšinou mám vždy viac času na čítanie v zimných mesiacoch a vtedy aj viac prečítam. Preto, keď sa povie leto, siaham skôr po krátkych knihách :)
Nemám takúto knihu, lebo si moc ani nespomínam, že by som čítala kniha konkrétne s tematikou leta, ale spomeniem si na knihy, ktoré som počas leta čítala :-) ale tých je veľa :-D
Mmm, asi S hlavou v oblacích (v pejru). Takový letní románek v malé zapadlé vesničce se záhadným a přitažlivým chlápkem... Nádherná knížka. ;)
Hostitele, protože jsem ji četla minulý rok o prázdninách a mám na ty chvíle krásný vzpomínky. :)
Žádnou, opravdu přísahám že žádnou :)) Nespojuji si knihy s ročními obdobími :)
Polibek pro Annu - krásná romance ve Francii pod tím bych si dokázala představit léto
Vždy si představím Pokrevní pouta od Richelle Mead. Příběh se odehrává v děsném vedru a navíc jsem ji i v létě četla. :-)
Něžně háčkovaný čas. Knihu mi představila maminka před několika lety právě v létě, kdy jsem nějak neměla co číst. A tak ji mám s létem spojenou.
Púštny kvet od Waris Dirieovej....už aj obálka našepkáva letnú atmosféru.Je to smutný príbeh,ale zároveň aj šťastný....a ked ho človek číta,tak sa ocitá s Waris v jej rodnej krajine,kde panuje leto....tak preto táto kniha :)
Danteho holka.. už jen podle té obálky :-)
Cena nevinnosti, protože je to kniha ani ne náročná a ani ne složitá
Ciao Bella! Protože to bylo o prázdninové lásce a vůbec takový ty dívčí romány o letních láskách. :)
Asi Označenou, protože to byla knížka, kterou jsem četla jednou u moře a byla to nejlepší dovolená na světě :)
Dedičku od Amandy Hocking. Pretože túto knihu som čítala asi pred rokom v lete na chate a veľmi sa mi páčila a proste nejako sa mi odvtedy spája s letnými prázdninami a letom.
Leto s láskou. Alebo tak nejako sa to volalo. Bol to môj prvý "dievčenský román", ktorý som zhltla a veľmi sa mi páčil. Ktovie, či by sa mi páčil aj teraz. ;D Bolo to o dievčine, ktorá trávila leto vo Francúzsku. Keď sa jej pokazilo auto, pokračovala peši. V hipisáckom tábore sa zoznámila s milým (a veľmi dobrým) chalanom - Noelom. Spolu s ním a s malým asi 5-ročným chlapcom, ktorého zabudli rodičia (hipisáci) v tábore prežila dobrodružné týždne. Nakoniec rodičov chlapca šťastne našli a ona zistila, že sa asi do Noela zaľúbila... Taká romantika pre mladé dievčatá. :)
Polibek pro Anuu, protože jsem ji četla zrovna když jsem sama byla v Paříži.
Harry Potter, protože poprvé jsem ho před 6 lety četla právě přes léto :) A pak třeba Percy Jackson nebo Nástroje smrti. Nejde ani tak o nějaké vyloženě letní knihy, jak spíš o knížky, u nichž si vybavím, že jsem je kdysi četla přes léto :)
Tweety s city, ta kniha je nic moc, ale četla jsem ji minulý léto a byla tenká a oddychová :-)
Amy a Roger: Na cestě. Protože je prostě správně letně naladěná. :)
Polibek pro Annu, i když jsem ji ještě nečetla, ale z těch které jsem četla, se mi vybaví Mé sladké šestnácté století, protože se odehrává v létě a hlavní hrdinka je o prázdninách ve Florencii.
Sériu Škoricové dievča od Kathy Hopkins, ktorá je o cestovaní, kľude a meditácii avšak v beletrii. Taktiež Iba jeden rok :)
No, momentálně Hunger Games :) To sice není vyloženě letní čtení, ale zase mi přijde, že je to kniha plná dobrodružství, a to k prázdninám rozhodně patří! :)
Čas čarodejníc - pretože som tú knihu čítala minulý rok cez prázdniny u starkých na záhrade do západu slnka..... preto keď sa povie "leto" a "kniha" tak si predstavím spomeniem na toto.... i keď kniha nemá nič spoločné s letom :D
Představím si Polibek pro Annu, jelikož je to taková letní oddechovka pro letní dny. :)
Tygrovo prokletí. Knihu jsem četla právě v létě o prázdninách a byl to nezapomenutelný zážitek. Takže právě proto :)
No, většinou moc nečtu čistě romantické knihy, takže můj výběr možná maličko překvapí. Asi by to byl Hostitel od Stephenie Meyer. Tu knížku jsem četla minulé léto a i přes to, že prvních sto padesát stran je poměrně zdlouhavých, i tak jsem si knihu naprosto zamilovala. Takže jo, když se řekne léto, vybavím si Hostitele. Ať je to jakkoli divné. :)
Možno Polibek pro Annu. Neviem vôbec prečo táto kniha možno tá obálka a Paríž to vo mne evokuje aj keď dej knihy sa v lete neodohráva.
Polibek pro Annu,protože děj se odehrává v nádherné Paříži. Ta Paříž je takový bonus,ale je to krásné a oddechové čtení, u kterého nemusím moc přemýšlet,takže ideální letní kniha.:)
Moc knih s tématikou léta neznám, ale doma mi leží dvě knihy a to je Polibek pro Annu a Amy a Roger na cestě. Už jejich samotné obálky (ale i také anotace) připomínají léto. Bud krásná romantika v Paříži a nebo slunečný výlet ^^. Sice jsem je zatím ještě nečetla, ale protože si myslím, že jsou na léto ideální, tak se do nich brzy pustím ;).
Jako první se mi vybaví série od Jenny Hanové "Léto, kdy jsem zkrásněla", "Bez tebe to není léto" a "Vždycky budeme mít léto". Všechny knihy se odehrávají v létě, je to nenáročné čtení a slovo léto mají dokonce i v názvu. Jako další mě hned napadla kniha "Danteho holka" od Courtney Coleové, kterou mám objednanou a už netrpělivě vyčkávám, až si ji budu moct vyzvednout. Knížka má vyloženě letní obálku, která mě nutí vzpomínat na prázdniny strávené někde u vody, která neodmyslitelně k létu patří :).
Fangirl od Rainbow Rowell, pretože je taká veselá a pozitívna :)
Asi 50 odstínů šedi, protože je romantická
Cassandra Clare - mesto kostí, čítala som ju ako prvú knihu v lete pred pár rokmi a odvtedy ju čítam každé leto a vždy ma baví - je to taký môj malý rituál.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA - Nemecké dievča neplače ( Michaela Ella Hajduková )

Názov: Nemecké dievča neplače,Autor: Michaela Ella Hajduková, Rok vydania: OR/SR- 2016Počet strán: 219Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román pre ženy, vojnový román,Moje hodnotenie: 4/5

Ľudia sú ako domy. Majú veľa svetlých aj tmavých kútov, zatvorených dverí a svoju trinástu komnatu. Príbeh o tom, čo sa stane, keď sa rozhodneme niektoré dokorán otvoriť. Markus a Emma vyzerajú navonok ako úplne bežný zaľúbený pár. Pracujú však pre tajnú organizáciu, ktorá vznikla po vojne ako pocta súrodencom Schollovcom (Die Weiße Rose - Biela ruža). Organizácia odhaľuje vojnové zločiny a zločincov. Narazia na veľmi dôležitý objav, ale zároveň odhalia inú organizáciu, ktorá je nebezpečná a chce zostať utajená. Všetky stopy vedú k Lebensbornu - nacistami vytvorenému projektu, ktorého cieľom bolo, na základe nacistickej ideológie o rasovej hygiene, zvýšiť počet árijských detí vrátane detí pochádzajúcich z mimomanželských zväzkov. Lenže tam sa ciele nekončili. Svetlovlasé a modrooké deti v nacistami okupo…

RECENZIA - Zmŕtvychvstanie ( Michael Punke )

Názov: Zmŕtvychvstanie, Origin. názov: The Revenant, Autor: Michael Punke, Preklad: Slavomír Hrivnák , Rok vydania: OR-2002/SR- 2016Počet strán: 259Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román podľa skutočných udalostí, dobrodružný román, Moje hodnotenie: 4.5/5


Román o obdivuhodnej ľudskej nezlomnosti SKUTOČNÝ PRÍBEH Z DRSNEJ DIVOČINY #1 New York Times Bestseller

Píše sa rok 1823 a Hugh Glass sa spolu s lovcami kožušín zúčastňuje výpravy v neprebádaných Skalnatých horách. Uprostred hlbokých lesov muži vzdorujú náročným podmienkam, ako aj útokom miestnych Indiánov. Keď odvážneho Hugha napadne obrovský grizly, podarí sa mu ho zabiť, ale utrpí vážne zranenia, ktoré mu zabránia pokračovať v ceste so zvyškom výpravy. Hugh je vydaný na milosť a nemilosť zradcovi Johnovi Fitzgeraldovi, ktorý sa má podľa dohody oňho postarať spolu s najmladším členom výpravy. Tento strhujúci skutočný príbeh je jasným dôkazom toho, aký nezlomný je ľudský duch a čo všetko dokáže v túžbe po živote prekonať - nezastaví h…

RECENZIA - V Pasci ( Dani Pettreyová )

Názov: V pasci, Origin. názov: Stranded, Autor: Dani Pettreyová, Preklad: Zuzana Venglíková , Rok vydania: OR-2013/SR- 2015Počet strán: 271Vydavateľstvo: i527.net, Žáner: detektívka,  dobrodružný román, kresťanská literatúra, romantika,Moje hodnotenie: 4.5/5



Keď jej priateľka záhadne zmizne, ide o každú minútu!Darcy St. Jamesová sa vracia na Aljašku, aby pomohla svojej priateľke, investigatívnej novinárke, pri odhaľovaní veľkého prípadu. Keď však dorazí na miesto, zistí, že jej priateľka je nezvestná. Znepokojí ju ľahostajný prístup posádky lode, preto sa pustí do pátrania na vlastnú päsť.Posledná osoba, ktorú Gage McKenna očakáva na palube lode, na ktorej má pracovať ako vedúci zážitkových aktivít, je Darcy. Najradšej by na ňu zabudol, ale nedokáže. Keď sa ocitnú v odľahlých častiach Aljašky a napokon aj v cudzí vodách, neubráni sa pocitom strachu o jej bezpečnosť. Deje sa niečo čudné a čím hlbšie sa v pátraní dostávajú, tým viac si je istý, že odhalili iba vrchol ľadovca.zdroj Po …