Preskočiť na hlavný obsah

Len počúvaj!


Sarah Deseenová ma svojou knihou Len počúvaj! šokovala a presvedčila, že by som v budúcnosti mala pozrieť viac po jej knihách. Na jej knihy sa kritika hľadá dosť ťažko a skôr pri recenziách je len samá chvála. Po dlhom čase je tu konečne román, ktorý ma zaujal, pri jeho čítaní som sa cítila príjemne a bavil ma. Tu si môžete prezrieť všetky tituly tejto sympatickej autorky. Na Slovensku vyšlo : Len počúvaj a Pravda o večnosti. 

Knižku som mala požičanú z knižnice a veľmi som sa do jej čítania ani nehrnula. Síce som sa na ňu tešila, no nevedela som čo sa dá od nej očakávať. Predsalen každému sa páči niečo iné a veľakrát sa stalo, že bestseller sa mi vôbec nepáčil a taká kniha, ktorá nemala ani reklamu a bola aj stará ma zaujala. No po pár stránkach som si povedala:Toto je fakt dobré! 

Príbeh je o mladom dievčati, ktoré stratí kamarátky, jej rodina má problémy a sama prežila niečo, čo by nechcela žiadna žena. Všetky svoje emócie v sebe dusí, klame a sama sa vo svojom vnútri stráca. Zlom nastane vtedy, keď sa zoznámi s Owenom, ktorý sa jej pokúša pomôcť. 

Autorka napísala veľmi emociálny príbeh, ktorá určite zaujme každého. Je písaný z pohľadu Annabel, ktorá hovorí o súčastnosti, no vracia sa aj do minulosti. Postupne je čitateľovi odhalená celá pravda, čo sa skutočne stalo a prečo sa Annabel chová tak ako sa chová. Niekedy ma hnevalo, že prečo to autorka tak pomaly otvára, no tešila som sa na každú novú stranu. 

Annabel bola postava, ktorú sa nedalo nemať rád. Bol to úplne normálny človek, ktorý mal chyby. Bolo na nej super, že si tie chyby uvedomovala a snažila sa ich zbaviť a bojovať proti tomu. Počas celej knihy dospievala a menila sa. Na konci mi prišla ako úplne iná Annabel. 

Nenašla som na tomto diele žiednej chybičky, ktorá by mi dajako prekážala. Bol to veľmi dobrý príbeh, veľmi dobre premyslený, poučný a naozaj by sa mohol páčiť každému dievčaťu. Možno by tam niekomu chýbala romantika/erotika..no romantiky tam predsalen trošku bolo, len tak okrajovo. Skôr tam bola dôležitejšia rodinná láska a pomoc priateľov. 




Názov: Len počúvaj, Originálny názov : Just listen, Autor: Sarah Dessenová, Vydavateľstvo: CooBoo, Žáner: dievčenský román, 

Komentáre

  1. Kniha bola fajn, čítala som už už dávnejšie, ale oveľa viac ma od autorky zaujala Pravda o večnosti ( http://lyn-von-nightlight.blogspot.sk/2013/11/sarah-dessen-pravda-o-vecnosti.html )
    Inak super recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Súhlasím s Majkou, že viac ma oslovila Pravda o večnosti, ale to nič nemení na tom, že Len počúvaj tiež stojí za to :) Ďakujem, že si mi knihy od Dessenovej pripomenula.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem baby . Určite keď budem mať možnosť, siahnem aj po tej knihe :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj....tvůj blog občas čtu a baví mě to ! aspon mám nějakou inspiraci po jaké knize sáhnout.....!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA - Nemecké dievča neplače ( Michaela Ella Hajduková )

Názov: Nemecké dievča neplače,Autor: Michaela Ella Hajduková, Rok vydania: OR/SR- 2016Počet strán: 219Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román pre ženy, vojnový román,Moje hodnotenie: 4/5

Ľudia sú ako domy. Majú veľa svetlých aj tmavých kútov, zatvorených dverí a svoju trinástu komnatu. Príbeh o tom, čo sa stane, keď sa rozhodneme niektoré dokorán otvoriť. Markus a Emma vyzerajú navonok ako úplne bežný zaľúbený pár. Pracujú však pre tajnú organizáciu, ktorá vznikla po vojne ako pocta súrodencom Schollovcom (Die Weiße Rose - Biela ruža). Organizácia odhaľuje vojnové zločiny a zločincov. Narazia na veľmi dôležitý objav, ale zároveň odhalia inú organizáciu, ktorá je nebezpečná a chce zostať utajená. Všetky stopy vedú k Lebensbornu - nacistami vytvorenému projektu, ktorého cieľom bolo, na základe nacistickej ideológie o rasovej hygiene, zvýšiť počet árijských detí vrátane detí pochádzajúcich z mimomanželských zväzkov. Lenže tam sa ciele nekončili. Svetlovlasé a modrooké deti v nacistami okupo…

RECENZIA - Zmŕtvychvstanie ( Michael Punke )

Názov: Zmŕtvychvstanie, Origin. názov: The Revenant, Autor: Michael Punke, Preklad: Slavomír Hrivnák , Rok vydania: OR-2002/SR- 2016Počet strán: 259Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román podľa skutočných udalostí, dobrodružný román, Moje hodnotenie: 4.5/5


Román o obdivuhodnej ľudskej nezlomnosti SKUTOČNÝ PRÍBEH Z DRSNEJ DIVOČINY #1 New York Times Bestseller

Píše sa rok 1823 a Hugh Glass sa spolu s lovcami kožušín zúčastňuje výpravy v neprebádaných Skalnatých horách. Uprostred hlbokých lesov muži vzdorujú náročným podmienkam, ako aj útokom miestnych Indiánov. Keď odvážneho Hugha napadne obrovský grizly, podarí sa mu ho zabiť, ale utrpí vážne zranenia, ktoré mu zabránia pokračovať v ceste so zvyškom výpravy. Hugh je vydaný na milosť a nemilosť zradcovi Johnovi Fitzgeraldovi, ktorý sa má podľa dohody oňho postarať spolu s najmladším členom výpravy. Tento strhujúci skutočný príbeh je jasným dôkazom toho, aký nezlomný je ľudský duch a čo všetko dokáže v túžbe po živote prekonať - nezastaví h…

RECENZIA - V Pasci ( Dani Pettreyová )

Názov: V pasci, Origin. názov: Stranded, Autor: Dani Pettreyová, Preklad: Zuzana Venglíková , Rok vydania: OR-2013/SR- 2015Počet strán: 271Vydavateľstvo: i527.net, Žáner: detektívka,  dobrodružný román, kresťanská literatúra, romantika,Moje hodnotenie: 4.5/5



Keď jej priateľka záhadne zmizne, ide o každú minútu!Darcy St. Jamesová sa vracia na Aljašku, aby pomohla svojej priateľke, investigatívnej novinárke, pri odhaľovaní veľkého prípadu. Keď však dorazí na miesto, zistí, že jej priateľka je nezvestná. Znepokojí ju ľahostajný prístup posádky lode, preto sa pustí do pátrania na vlastnú päsť.Posledná osoba, ktorú Gage McKenna očakáva na palube lode, na ktorej má pracovať ako vedúci zážitkových aktivít, je Darcy. Najradšej by na ňu zabudol, ale nedokáže. Keď sa ocitnú v odľahlých častiach Aljašky a napokon aj v cudzí vodách, neubráni sa pocitom strachu o jej bezpečnosť. Deje sa niečo čudné a čím hlbšie sa v pátraní dostávajú, tým viac si je istý, že odhalili iba vrchol ľadovca.zdroj Po …