Preskočiť na hlavný obsah

Mesačná chvastačka - august, september

Tento mesiac som sa už rozhodla napísať chvastačku, lebo minulý bolo tých kníh málo, tak by sa nedalo veľmi čo ukázať. Ja som rozmýšľala aj nad natočením videa, no načo niečo točiť, keď nemám foťák dobrý a potom je konečný výsledok oničom...

Nakoniec sa mi nahromadila veliká kôpka, z čoho som dosť prekvapená. A za celý čas blogovania, je v tejto chvastačke najviac kníh.

Prečítané knihy

August

Paulo Coelho - Piata hora
Kate Mossová - Zimní duchovia
Miroslav Horák - Vražda z pomsty
Sally Greenová - Half bad (Polozlý)
Veronika Savarijová - Keď na Haiti padá dážď
Elisabeth Gänger - Bláznivé leto
Hugh Howey - Silo
Markus Zusak - Zlodejka kníh


September

Paulo Coelho - Alef
Agatha Christie - Vražda je zvyk
brat Šavol - Náš Boh nosí zásteru
pápež František - Jednou větou
Jana Benková - Dievča s mačacím menom 
Sarah Deseenová - Len počúvaj
Jamie McGuireová - Krásna katastrofa
Philippa Gregoryová - Deti búrky ( Rád temnoty )
Paulo Coelho - Na brehu Rio Piedra som si sadla a plakala

Knihy, ktoré som dostala 

Každý deň so svätými som dostala ešte v auguste od dedka. Alebo som si ich skôr vypýtala, keď som ich našla u nich v knižnici. Na každý deň je jeden svätý, ktorý je čitateľovi priblížený skráteným životopisom. Ja momentálne čítam druhý diel, ktorý sa končí 31.12. 

Od kamarátky som dostala Dcéru šialenca, no keby viem, že ju dostanem, tak si ju mesiac predtým nekúpim. Takto ich mám dve, ale nevadí mi to. Na knihu sa teším a zaujala ma ešte predtým ako mala vyjsť. 

Knihy na zrecenzovanie

Tieto knihy ste si mohli všimnúť na blogu ešte, keď mi prišli: Tanec s nepriateľom, Africká láska, Dievča s maskou. Sú od vydavateľstva Motýľ. Rada by som sa do ich čítania pustila, no brzdia ma knižné resty, ktoré mám z knižnice a do polovice októbra ich musím vrátiť. Podľa obáliek a anotácií vyzerajú super, už len aby ma o tom aj presvedčili. 

Vyhrané knihy

Prvýkrát v živote som vyhrala knihy a to sa do súťaží často zapájam. V septembri sa na mňa usmialo obrovské šťastie lebo som vyhrala hneď na dvoch blogoch a to knihy: Hon, Prvých 100 a Jmenuju se Nikki. Zatiaľ na ani na jednu nechystám, lebo radšej by som si počkala aj na ďalšie časti. Nemám veľmi rada série, lebo je to nekonečné čakanie a naťahovanie. 


Kúpené knihy

Najviac kníh mám zrovna kúpených. 



Na internetovom obchode Zachej som si k narodeninám kúpila: Jednou větou, Náš Boh nosí zásteru, Nenechávaj si mozog pred dverami a Svätý František z Assisi. Dve z toho mám už prečítaných a tiež sú na blogu recenzie. Čítam Nenechávaj si mozog pred dverami, čo nie je úplne kniha, ale nachádza sa v nej aj kopa cvičení. 
V auguste som si kúpila Dcéru šialenca, Kapitánovu dcéru a Vražda je zvyk. Kapitánovu dcéru som čítala ako povinné čítanie v prvom ročníku. Veľmi sa mi ten príbeh páčil a v Leviciach som na ňu narazila v dosť veľkej zľave, tak som si ju vzala. Vražda je zvyk je moja prvá kniha od Agathy Christie a vôbec nesklamala, preto som si kúpila ja ďalšiu. No a Dcéra šialenca vyzerá úplne super. 
V septembri som si ešte v kamennom obchode kúpila tri knihy a to: Smrť v oblakoch, Školský lexikón slovenských spisovateľov a pracovný zošit na precvičovanie anglickej gramatiky. Smrť v oblakoch je ďalšia detektívka od Christie a tie dve ďalšie knižky sú skôr na učenie. 



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Všetko spolu :)

Komentáre

  1. úplne najviac ma zaujal Tanec s nepriateľom a aj tá Africká láska môže byť skvelým príbehom :)
    Bohatá a hodnotná nádielka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekná zbierka teda. Najviac sa mi pozdáva Dievča s maskou. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dcéru šialenca mám vo wishliste. Má celkom dobré hodnotenia, tak som zvedavá. Pekná kôpka nových kníh :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekná kôpka a dodatočne všetko naj k narodeninám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne prírastky-tých je-máš čo čítať :) Mňa zaujali recenzné výtlačky-majú krásne obálky a príbehy,ktoré skrývajú budú určite zaujímavé....a gratulujem k výhram-zaujímavé knižky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělé kousky! Prvních 100 si chci přečíst. Jmenuju se Nikki je úžasná kniha! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA - Nemecké dievča neplače ( Michaela Ella Hajduková )

Názov: Nemecké dievča neplače,Autor: Michaela Ella Hajduková, Rok vydania: OR/SR- 2016Počet strán: 219Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román pre ženy, vojnový román,Moje hodnotenie: 4/5

Ľudia sú ako domy. Majú veľa svetlých aj tmavých kútov, zatvorených dverí a svoju trinástu komnatu. Príbeh o tom, čo sa stane, keď sa rozhodneme niektoré dokorán otvoriť. Markus a Emma vyzerajú navonok ako úplne bežný zaľúbený pár. Pracujú však pre tajnú organizáciu, ktorá vznikla po vojne ako pocta súrodencom Schollovcom (Die Weiße Rose - Biela ruža). Organizácia odhaľuje vojnové zločiny a zločincov. Narazia na veľmi dôležitý objav, ale zároveň odhalia inú organizáciu, ktorá je nebezpečná a chce zostať utajená. Všetky stopy vedú k Lebensbornu - nacistami vytvorenému projektu, ktorého cieľom bolo, na základe nacistickej ideológie o rasovej hygiene, zvýšiť počet árijských detí vrátane detí pochádzajúcich z mimomanželských zväzkov. Lenže tam sa ciele nekončili. Svetlovlasé a modrooké deti v nacistami okupo…

RECENZIA - Zmŕtvychvstanie ( Michael Punke )

Názov: Zmŕtvychvstanie, Origin. názov: The Revenant, Autor: Michael Punke, Preklad: Slavomír Hrivnák , Rok vydania: OR-2002/SR- 2016Počet strán: 259Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román podľa skutočných udalostí, dobrodružný román, Moje hodnotenie: 4.5/5


Román o obdivuhodnej ľudskej nezlomnosti SKUTOČNÝ PRÍBEH Z DRSNEJ DIVOČINY #1 New York Times Bestseller

Píše sa rok 1823 a Hugh Glass sa spolu s lovcami kožušín zúčastňuje výpravy v neprebádaných Skalnatých horách. Uprostred hlbokých lesov muži vzdorujú náročným podmienkam, ako aj útokom miestnych Indiánov. Keď odvážneho Hugha napadne obrovský grizly, podarí sa mu ho zabiť, ale utrpí vážne zranenia, ktoré mu zabránia pokračovať v ceste so zvyškom výpravy. Hugh je vydaný na milosť a nemilosť zradcovi Johnovi Fitzgeraldovi, ktorý sa má podľa dohody oňho postarať spolu s najmladším členom výpravy. Tento strhujúci skutočný príbeh je jasným dôkazom toho, aký nezlomný je ľudský duch a čo všetko dokáže v túžbe po živote prekonať - nezastaví h…

RECENZIA - V Pasci ( Dani Pettreyová )

Názov: V pasci, Origin. názov: Stranded, Autor: Dani Pettreyová, Preklad: Zuzana Venglíková , Rok vydania: OR-2013/SR- 2015Počet strán: 271Vydavateľstvo: i527.net, Žáner: detektívka,  dobrodružný román, kresťanská literatúra, romantika,Moje hodnotenie: 4.5/5



Keď jej priateľka záhadne zmizne, ide o každú minútu!Darcy St. Jamesová sa vracia na Aljašku, aby pomohla svojej priateľke, investigatívnej novinárke, pri odhaľovaní veľkého prípadu. Keď však dorazí na miesto, zistí, že jej priateľka je nezvestná. Znepokojí ju ľahostajný prístup posádky lode, preto sa pustí do pátrania na vlastnú päsť.Posledná osoba, ktorú Gage McKenna očakáva na palube lode, na ktorej má pracovať ako vedúci zážitkových aktivít, je Darcy. Najradšej by na ňu zabudol, ale nedokáže. Keď sa ocitnú v odľahlých častiach Aljašky a napokon aj v cudzí vodách, neubráni sa pocitom strachu o jej bezpečnosť. Deje sa niečo čudné a čím hlbšie sa v pátraní dostávajú, tým viac si je istý, že odhalili iba vrchol ľadovca.zdroj Po …