Preskočiť na hlavný obsah

Za pár hodín Nový rok...

Prišiel čas zosumarizovať rok 2014. Zažila som pekné výlety, dostala som možnosť spolupracovať s vydavateľstvami. Úspešne som prežila tretí ročník strednej školy a stužkovú. Keď sa na to pozriem dozadu , bol to pekný rok a viem, že rok 2015 bude oveľa náročnejší a budú ma čakať ťažké rozhodnutia, no už teraz sa na to teším. 

Výlety: 
Na konci školského roku som bola v Nízkych Tatrách. Absolvovala som túru, navštívila Stanisovsku jaskyňu a lepšie som spoznala spolužiakov...nepoviem radšej, či v dobrom alebo zlom..
Cez leto som vymenila kopce a išla s priateľom do Vysokých Tatier, kde sme sa vyštverali na Veľké Solisko. Bolo tam úžasne, pretože nám vyšlo aj krásne počasie a hory sú proste najväčšou vytvorenou dokonalosťou prírody. 
A zrejme som ich ešte stále nemala dosť pretože nasledovali Alpy a vrch  Hochschwab. Išla som spolu s ujom a jeho kamarátmi. Bola to veľmi obtiažna a náročná túra. Veľmi nepomáhalo ani počasie keď neprestajne pršalo niekoľko hodín. No ten pocit, keď ste na mieste a vidíte, čo všetko je okolo vás, sa nedá ani opísať. 
A tým by som kopce aj ukončila. Ďalej som absolvovala pár malých výletov do ZOO, pri zrúcaninu, na prciky komček Zobor, cyklovýlet...No a nakoniec v decembri som išla s rodinou do Rakúska na vianočné trhy. 

Škola, skúsenosti, spolupráce: Tak ako som už písala dokončila som tretí ročník a teraz ma čakajú maturity. Samozrejme, že som sa zúčastňovala súťaží a v tom pokračujem aj teraz. Absolvovala som povinnú prax v jednej firme v meste, kde som robila na personálnom oddelení. Každé ráno som tam chodila na bicykli až ma riť bolela...Okrem toho som istý čas brigádovala ako pokladníčka v Kauflande. Nikomu to neodporúčam, je to nepríjemná práca niekoľko hodín stáť a blokovať. Okrem toho som začala aj spolupráce, čo sa týkali blogu. Ako prvé somnou začalo spolupracovať vydavateľstvo Motýľ, kde som komunikovala s veľmi milou Janou Benkovou. Potom mi vydavateľstvo i527.net ponúklo tiež spoluprácu, ktorú som samozrejme veľmi rada prijala. Istý čas som spolupracovala aj s internetovou stránkou Dobré čítanie. Ďalšie recenzie by som im mala písať, len ak nebudú mať dosť recenzentov. Poslednou spoluprácou je pre mňa vydavateľstvo MarenčinPT, vďaka ktorému som robila aj jeden deň na Bibliotéke, čo bol tiež pre mňa zážitok. Na facebookovej stránke Čiňítam kresťanské knihy, som tiež mala tú česť robiť, no potom čo sa nepáčilo hlavnému majiteľovi stránky, že v niektorých veciach mám iné názory ako on, dal mi padáka :D :D :D . Hlavný dôvod bol ten, že ja uznávam sviatosti a vieru vidím v istých veciach inak ako on...
Nemôžem vynechať ani Silviu Antalíkovú, ktorá mi poskytla svoju knihu na zrecenzovanie. A tiež rozhovory, ktoré som uverejňovala na blog. Tie by som chcela v budúcom roku rozšíriť. Za každú túto spoluprácu veľmi pekne ďakujem a verím, že rovnako to bude aj v budúcom roku. 

Veľa vecí si z tohto roku už ani nepamätám, preto som sa rozhodla, že budúci rok si budem značiť, tie najdôležitejšie okamihy. 

Verím, že budúci rok sa mi bude rovnako páčiť a že môj blog budete navštevovať aj naďalej. Želám vám prekrásny nový rok, veľa šťastia, pekných zážitkov, zdravia a úsmevu na tvári. 






Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA - Nemecké dievča neplače ( Michaela Ella Hajduková )

Názov: Nemecké dievča neplače,Autor: Michaela Ella Hajduková, Rok vydania: OR/SR- 2016Počet strán: 219Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román pre ženy, vojnový román,Moje hodnotenie: 4/5

Ľudia sú ako domy. Majú veľa svetlých aj tmavých kútov, zatvorených dverí a svoju trinástu komnatu. Príbeh o tom, čo sa stane, keď sa rozhodneme niektoré dokorán otvoriť. Markus a Emma vyzerajú navonok ako úplne bežný zaľúbený pár. Pracujú však pre tajnú organizáciu, ktorá vznikla po vojne ako pocta súrodencom Schollovcom (Die Weiße Rose - Biela ruža). Organizácia odhaľuje vojnové zločiny a zločincov. Narazia na veľmi dôležitý objav, ale zároveň odhalia inú organizáciu, ktorá je nebezpečná a chce zostať utajená. Všetky stopy vedú k Lebensbornu - nacistami vytvorenému projektu, ktorého cieľom bolo, na základe nacistickej ideológie o rasovej hygiene, zvýšiť počet árijských detí vrátane detí pochádzajúcich z mimomanželských zväzkov. Lenže tam sa ciele nekončili. Svetlovlasé a modrooké deti v nacistami okupo…

RECENZIA - Zmŕtvychvstanie ( Michael Punke )

Názov: Zmŕtvychvstanie, Origin. názov: The Revenant, Autor: Michael Punke, Preklad: Slavomír Hrivnák , Rok vydania: OR-2002/SR- 2016Počet strán: 259Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román podľa skutočných udalostí, dobrodružný román, Moje hodnotenie: 4.5/5


Román o obdivuhodnej ľudskej nezlomnosti SKUTOČNÝ PRÍBEH Z DRSNEJ DIVOČINY #1 New York Times Bestseller

Píše sa rok 1823 a Hugh Glass sa spolu s lovcami kožušín zúčastňuje výpravy v neprebádaných Skalnatých horách. Uprostred hlbokých lesov muži vzdorujú náročným podmienkam, ako aj útokom miestnych Indiánov. Keď odvážneho Hugha napadne obrovský grizly, podarí sa mu ho zabiť, ale utrpí vážne zranenia, ktoré mu zabránia pokračovať v ceste so zvyškom výpravy. Hugh je vydaný na milosť a nemilosť zradcovi Johnovi Fitzgeraldovi, ktorý sa má podľa dohody oňho postarať spolu s najmladším členom výpravy. Tento strhujúci skutočný príbeh je jasným dôkazom toho, aký nezlomný je ľudský duch a čo všetko dokáže v túžbe po živote prekonať - nezastaví h…

RECENZIA - V Pasci ( Dani Pettreyová )

Názov: V pasci, Origin. názov: Stranded, Autor: Dani Pettreyová, Preklad: Zuzana Venglíková , Rok vydania: OR-2013/SR- 2015Počet strán: 271Vydavateľstvo: i527.net, Žáner: detektívka,  dobrodružný román, kresťanská literatúra, romantika,Moje hodnotenie: 4.5/5



Keď jej priateľka záhadne zmizne, ide o každú minútu!Darcy St. Jamesová sa vracia na Aljašku, aby pomohla svojej priateľke, investigatívnej novinárke, pri odhaľovaní veľkého prípadu. Keď však dorazí na miesto, zistí, že jej priateľka je nezvestná. Znepokojí ju ľahostajný prístup posádky lode, preto sa pustí do pátrania na vlastnú päsť.Posledná osoba, ktorú Gage McKenna očakáva na palube lode, na ktorej má pracovať ako vedúci zážitkových aktivít, je Darcy. Najradšej by na ňu zabudol, ale nedokáže. Keď sa ocitnú v odľahlých častiach Aljašky a napokon aj v cudzí vodách, neubráni sa pocitom strachu o jej bezpečnosť. Deje sa niečo čudné a čím hlbšie sa v pátraní dostávajú, tým viac si je istý, že odhalili iba vrchol ľadovca.zdroj Po …