Preskočiť na hlavný obsah

Milé listy pre ženy / Listy od tvojho Kráľa, Milovanej Princeznej



Keď mi táto drobná knižka prišla, chcela som si každý deň prečítať po jednom liste. Čo myslíte, ako to dopadlo? Za dva večery som ju mala celú zhltnutú. Okrem krásneho spracovania, ktoré sa ponúka čitateľovi, Sheri Shepher zapísala stránky, ktoré by sa páčili každej žene. Veď kto by sa nechcel cítiť ako princezná? Ale má to svoje ALE. 

Táto krásna mnohofarebná knižka otvorí oči ženám - pomôže im vidieť sa tak, ako ich vidí Boh. Mnohé dokonca ani nevedia, že sú dcérami Kráľa, že boli a sú vybrané aby boli jeho Princeznami. Niekde medzi detstvom a dospelosťou vyjednávajú so svojimi rozprávkovými snami, kde bývajú dotlačené do zmeny svojej identity - zmenu, ktorá bola navrhnutá vlastnými neistotami a pochybnými zlátaninami z médií.
No tieto nežné, zamilované listy napísané z pohľadu samého Boha dokazujú, že každá žena je nádherná práve taká, aká je. Každá žena, ktorá kráča s dôverou za Božími zámermi, môže pomôcť a požehnať iných - dokonca aj budúce generácie.
Je ťažké pozrieť sa na svoj život a zamyslieť sa nad sebou samou ako nad Jej veličenstvom. Ale pravdou je, že Boh je náš Kráľ a každá z nás bola vybraná Ním, lebo on Ťa chcel za svoju Princeznú. A ako sa Tvoja duša ponorí do týchto listov, písaných samotným Kráľom, On sám Ti povie kto si, prečo si tu a ako veľmi si milovaná.


Kniha určená pre dámy, listy v ktorých sa dá nájsť útecha, pochopenie, pomoc a láska. Tak by sa jednoducho dalo charakterizovať tých pár stránok tejto knižočky. Sama autorka prešla obdobím, kedy nepoznala Boha. Ničila sa diétami, drogami a vie, že korunka krásy jej to nevynahradila. Boh si však k nej našiel cestu a ona sa touto knihou chce prihovoriť ženám  a ukázať im, čo všetko pekné sa v nich skrýva. Mnohým môže byť tieto listy odpoveďou na otázky, ktoré sa skrývajú v hĺbke ich srdca. 
Ako sa to číta? Veľmi rýchlo a príjemne. Listy sú písané dosť osobne a na druhej strane sa nachádza citát z písma. Celé grafické spracovanie knihy je veľmi dobre prepracované od prvej strany až po koniec. Nachádzajú sa v nej fotografie rôznych miest, vecí a ľudí. V niektorých prípadoch však fotografia a písmo sú zhodné a je to menej čitateľné. 
Na začiatku som však použila ALE...aj keď to tak pekne vyzerá a aj sa to dobre číta, prečo však niekto píše v Božom mene??? Myslím si, že to malo mať iné spracovanie a z tejto strany ma to dosť nemilo prekvapilo.  Asi by som si to znovu neprečítala, lebo u mňa má väčšie slovo Biblia a to, čo vtedy Ježiš konal, vravel a tam je množstvo právd, ktoré nemusela nejaká americká spisovateľka písať podľa seba, aj keď to mohla myslieť dobre. 
Kniha má však veľa nadšencov a to svedčí o tom, že je to naozaj príjemné čítanie, ale... :) 



Názov: Listy od tvojho Kráľa-Milovanej princeznej, Origin. názov: His Princess, Autor: Sheri Rose Shepherd, Vydavateľstvo: Ver.sk, Žáner: náboženstvo 

Komentáre

  1. Ja som nad tým tak nikdy neuvažovala. Ja to skôr beriem tak, že ak mi takto pekne znejú slová od človeka, o čo krajšie a nádhernejšie sa mi musí prihovárať Boh. A ten pocit, keď si to človek uvedomí, je povznášajúci a zas o niečo bližšie si viem Jeho nežnú lásku predstaviť a pocítiť. :) Ale je pravda, že by som sa sama neodvážila takto písať... No tiež to netreba porovnávať s Bibliou a Svätým písmom, pretože sú neporovnateľné a nenahraditeľné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. samozrejme kazdy to berie inak..aj ja ja som to docitala tak som bola z toho paf ale casom to dako opadlo a potom som nad tym tak zacala uvazovat a vtedy som si uvedomila ze to nie je take uzasne :) a nechcela som to porovnavat ale je to pisane uplne tak akoby to mal vraviet Boh a to podla mna nie je spravne :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Fitness tekvicový koláč

Ingrediencie  Cesto 1 šálka ovsených vločiek 2 lyžičky hnedého cukru pol šálky kokosu olivový olej
Plnka  pol kila maslovej tekvice pol šálky mandľového mlieka 3 lyžice medu 3 bielka 2 lyžičky škorice
Postup 1. Nakrájame tekvicu na malé kúsky a dáme variť do hrnca.  2. Medzitým ako sa varí tekvica si pripravíme základ.  Zmiešame dokopy ovsené vločky, kokos, trocha hnedého cukru a pár kvapiek oleja. Túto zmes natlačíme do formy na pečenie a dáme piecť na 10 minút na 200 stupňov. Pekáč si môžete vystlať papierom, ja som to však nerobila, pretože sa mi to vôbec neprilepovalo.  3. Na plnku požijeme už uvarenú tekvicu, ktorú rozmixujem najemno spolu s medom, škoricou, mandľovým mliekom ( ak nemáte mandľové, použite klasické ) a bielkami.  Rozmixovanú zmes vlejeme do pripravenej formy na pečenie.  4. Najprv dáme piecť na 20 minút po 210 stupňov a potom dopečieme na 170 stupňoch 30 minút.  Prajem dobrú chuť

RECENZIA - Nonstop kníhkupectvo pána Penumbru ( Robin Sloan )

Názov: Nonstop kníhkupectvo pána Penumbru, Origin. názov: Mr. Penumbra´s 24- hour Bookstore, Autor: Robin Sloan, Preklad: Pavol Lukáč , Rok vydania: OR-2012/SR- 2013Počet strán: 288Vydavateľstvo: Aktuell, Žáner: dobrodružný román, Moje hodnotenie: 4/5
Tento román je veselý a vzrušujúci príbeh o knihách a moderných technológiách, o šifrovaní a sprisahaní, priateľstve, mladej láske a tajomstve večného života. Dokonalý príbeh pre 21. storočie, plný záhad, tajomstiev, tajných kódov a krásneho písma. Autor výborne zachytil súčasnosť, vytvoril úplné nový a úžasný svet. Kombinuje prvky fantázie, tajomstva, priateľstva a dobrodružstva ako nový spôsob nazerania na moderný konflikt prechodu medzi novými a starými technológiami.
Kniha, ktorá vychádza v 25 krajinách, oplýva inteligentným humorom a jedným dychom si ju prečítajú čitatelia všetkých vekových kategórii, aj zanietení itečkari a programátori, ktorí zistia, že majú s hlavným hrdinom veľa spoločného. Jej autor, mladý americky spisovateľ…