Preskočiť na hlavný obsah

Keď mám chuť trošku kecať

Ahojte


Ani neviem, čo chcem v tomto článku povedať, no mám veľkú chuť na písanie. Tak vám opíšem terajšie dni. Som nenormálne unavená. To je asi hneď prvá vec, ktorá mi napadne a druhá je, že nemám šajnu ako zvládnem tento týždeň v škole. Je pondelok a už sa cítim skapatá...Čo bude ďalšie dni?!!Tieto dva týždne budú určite čistý chaos, lebo ako maturanti už pomaly uzatvárame známky a každý učiteľ nás túži aspoň trošku ( očami študenta VEĽMI ) potrápiť. No potom už zrejme nastane blažený pokoj....až do dňa, kedy sa vystrojíme a s hlavami plných múdrostí postavíme pred maturitnú komisiu. To ešte len budú stresy.  To však ešte má čas..Úprimne sa veľmi teším, kedy už bude tomuto všetkému koniec, lebo som z toho strašne vyčerpaná, nemám na množstvo vecí čas, rada by som už konečne začala pravidelne cvičiť a dačo aj vyrábať, potrebovala by som tiež brigádu, len nemám šajnu, kedy by som ju asi teraz stíhala...Mám plnú hlavu nápadov, čo robiť a kam chodiť, len to zatiaľ neviem zrealizovať. Preto čakám na koniec :D :D Ale aby tento článok nebol taký suchý a vyzeral len ako nejaké fňukanie školáčky, podelím sa aj o niečo pekné. 


Včera boli u nás Lamačské chvály. Prvýkrát v živote som bola na niečom takom a bolo to veľmi príjemné. Boli to spojené chvály spolu so svedectvami a konali sa vo františkánskom kláštore. Veľmi sa mi páčilo, keď sa celý kostol postavil a tancovali sme takú kratučkú, detskú choreografiu. Potom po omši som pomáhala predávať ich cdčká a nakoniec mňamky občerstvenie. Dva druhy tvarohových koláčov ( áno dala som si a potom som večer nadávala na cukor ) , chlebíčky, pagáčiky a obložené taniere. Bolo to naozaj príjemný večer a ani neviem ako, ale čas vtedy prešiel strašne rýchlo. 
jedno z videí, čo som našla na youtube 
Inak ja takúto hudbu ani nezvyknem počúvať a zrejme by som to nedokázala počúvať niekoľko hodín, ale keď bolo medzitým rozprávané, bolo to super. 

Hmm a čo by som ešte napísala. .. Momentálne čítam Neotrasený, čo je skutočný príbeh a neviem ako, ale už som za polovicou, takže do piatka to bude určite prečítané a cez víkend som prečítala Kam zmizla Aljaška a rozpísala som recenziu na Naum. Podľa tohto, to nevyzerá na blogu tak strašne, no veľakrát mám pocit, že je taký suchý a nič iné okrem recenzií nepíšem a pritom mám super nápady na články, len nemám čas :( Verím však, že cez leto ( v podstate v júny mám ja už leto ) sa to zlepší, lebo chcem aj začať natáčať, takže budú aj videjká. Samozrejme, že len vtedy, ak si kúpim zrkadlovku, lebo s mojím chúďatkom s Alzy za 30e sa nedá natáčať kvalitne. No ale on za to nemôže, fotky robí dobré. 

A za chvíľu je to máj a to znamená, že bude súťaž . Tak si ešte pekne užite tento deň a zajtra príjemné vstávanie do školy, poprípade do roboty. Ja si ešte idem čítať "krásne" účtovníctvo. 

Komentáre

  1. Tak to ti nezávidím...skúšanie...a potom...maturita!!! Ja keď si spomínam na tie moje, stres a hrôza :D No nakoniec to nebolo až také hrôzostašné :) Len tie dva týždne stále zahrabaný iba v knihách a poznámkach, a potom aj tak prišiel ten pocit, že nič neviem...znie to ako nočná mora, ktorá bola žiaľ skutočná. Ale nebudem už o tom písať, lebo to sú zbytočné stresy :) A niečo také ako Lamačské chvály nepoznám a myslím, že ani ja by som nedokázala počúvať tieto pesničky v kuse, no texty majú krásne. Ale musela to byť skvelá atmosféra. A kniha Neotrasený na mňa ešte len čaká, ale teším sa na ňu. Kam zmizla Aljaška, tak táto kniha od Greena ma nezaujala a skôr sklamala....No, čo dodať, hlavne asi to, že ti držím palce v tieto stresové dni a týždne, čo ťa len čakajú, aby si ich čo najlepšie zvládla...to dáš,ver si!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neotrasený je super kniha..veľmi rýchlo som ju prečítala. A Green aj mňa sklamal, čakala som niečo viac. A ďakujem, ja nie som zrovna ten typ zahrabaný v knihách, tak hádam to bude v pohode :D :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA - Nemecké dievča neplače ( Michaela Ella Hajduková )

Názov: Nemecké dievča neplače,Autor: Michaela Ella Hajduková, Rok vydania: OR/SR- 2016Počet strán: 219Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román pre ženy, vojnový román,Moje hodnotenie: 4/5

Ľudia sú ako domy. Majú veľa svetlých aj tmavých kútov, zatvorených dverí a svoju trinástu komnatu. Príbeh o tom, čo sa stane, keď sa rozhodneme niektoré dokorán otvoriť. Markus a Emma vyzerajú navonok ako úplne bežný zaľúbený pár. Pracujú však pre tajnú organizáciu, ktorá vznikla po vojne ako pocta súrodencom Schollovcom (Die Weiße Rose - Biela ruža). Organizácia odhaľuje vojnové zločiny a zločincov. Narazia na veľmi dôležitý objav, ale zároveň odhalia inú organizáciu, ktorá je nebezpečná a chce zostať utajená. Všetky stopy vedú k Lebensbornu - nacistami vytvorenému projektu, ktorého cieľom bolo, na základe nacistickej ideológie o rasovej hygiene, zvýšiť počet árijských detí vrátane detí pochádzajúcich z mimomanželských zväzkov. Lenže tam sa ciele nekončili. Svetlovlasé a modrooké deti v nacistami okupo…

RECENZIA - Zmŕtvychvstanie ( Michael Punke )

Názov: Zmŕtvychvstanie, Origin. názov: The Revenant, Autor: Michael Punke, Preklad: Slavomír Hrivnák , Rok vydania: OR-2002/SR- 2016Počet strán: 259Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román podľa skutočných udalostí, dobrodružný román, Moje hodnotenie: 4.5/5


Román o obdivuhodnej ľudskej nezlomnosti SKUTOČNÝ PRÍBEH Z DRSNEJ DIVOČINY #1 New York Times Bestseller

Píše sa rok 1823 a Hugh Glass sa spolu s lovcami kožušín zúčastňuje výpravy v neprebádaných Skalnatých horách. Uprostred hlbokých lesov muži vzdorujú náročným podmienkam, ako aj útokom miestnych Indiánov. Keď odvážneho Hugha napadne obrovský grizly, podarí sa mu ho zabiť, ale utrpí vážne zranenia, ktoré mu zabránia pokračovať v ceste so zvyškom výpravy. Hugh je vydaný na milosť a nemilosť zradcovi Johnovi Fitzgeraldovi, ktorý sa má podľa dohody oňho postarať spolu s najmladším členom výpravy. Tento strhujúci skutočný príbeh je jasným dôkazom toho, aký nezlomný je ľudský duch a čo všetko dokáže v túžbe po živote prekonať - nezastaví h…

RECENZIA - V Pasci ( Dani Pettreyová )

Názov: V pasci, Origin. názov: Stranded, Autor: Dani Pettreyová, Preklad: Zuzana Venglíková , Rok vydania: OR-2013/SR- 2015Počet strán: 271Vydavateľstvo: i527.net, Žáner: detektívka,  dobrodružný román, kresťanská literatúra, romantika,Moje hodnotenie: 4.5/5



Keď jej priateľka záhadne zmizne, ide o každú minútu!Darcy St. Jamesová sa vracia na Aljašku, aby pomohla svojej priateľke, investigatívnej novinárke, pri odhaľovaní veľkého prípadu. Keď však dorazí na miesto, zistí, že jej priateľka je nezvestná. Znepokojí ju ľahostajný prístup posádky lode, preto sa pustí do pátrania na vlastnú päsť.Posledná osoba, ktorú Gage McKenna očakáva na palube lode, na ktorej má pracovať ako vedúci zážitkových aktivít, je Darcy. Najradšej by na ňu zabudol, ale nedokáže. Keď sa ocitnú v odľahlých častiach Aljašky a napokon aj v cudzí vodách, neubráni sa pocitom strachu o jej bezpečnosť. Deje sa niečo čudné a čím hlbšie sa v pátraní dostávajú, tým viac si je istý, že odhalili iba vrchol ľadovca.zdroj Po …