Preskočiť na hlavný obsah

Pozreté v marci / Filmy

Chlapec v pásikavom pyžame

Dráma / Vojnový
Velká Británie / USA, 2008, 94 min
Zrejme by som si tento film nepozrela, nebyť knihy, ktorú som prečítala na jeden hlt. 
Čo sa týka filmu, pôsobil ako kniha pochmúrne, kvôli svojej téme. Spracovaný bol však veľmi dobre a vyskytovali sa v ňom aj úsmevné scény.
Asi je však potrebné byť pripravený na to, že film sa týka koncentračného tábora a ukazuje oba svety. Jeden na strane nacistov a druhý na strane Židov a ich väznenia. Čo sa však stane ak sa vďaka priateľstvu spoja tieto dva svety. Je to film plný smútku, straty, detského videnia a sile priateľstva, kedy nebezpečenstvo nič neznamená. 


Moje hodnotenie 5/5



Alfa a Omega


Animovaný / Dobrodružný / Komédia / Rodinný / Romantický
USA / Indie, 2010, 88 min

Ďalším filmovým tipom je rozprávka, ktorá ma celkom milo prekvapila. Aj keď nemá na čsfd veľmi príjemné hodnotenie, mne sa páčila oveľa viac. Okrem čudného zavíjania vlkov, by som nemala, čo vytknúť. Pekne spravené postavičky a celkom jednoduchý dej, čo dokopy vytvára taký príjemný relax. 

Moje hodnotenie 4/5


Rituál


Dráma / Thriller / Horor
USA / Maďarsko / Taliansko, 2011, 109 min

Rituál bol film, na ktorý som sa tešila a bola som zvedavá, ako to bude vôbec spracované. Moje pocity po pozretí však boli zmiešané. Keby nečítam pritom knihu, určite by som film označila za veľmi dobrý, no na jeho smolu, vedela som v ňom nájsť chyby. Tiež som nepochopila, prečo, keď je to inšpirované knihou, 98% bolo zmenených. Na jednej strane, to síce pripelo k tomu, aby sledovateľ zažil akčnejší dej, no pre mňa to bolo skôr mínusom. Čo sa však týka hereckého obsadenia, nemám, čo vytknúť. Myslím si, že herci boli dobre vybratí a naozaj to bolo dobre herecky zvládnuté. 
Moje hodnotenie 3/5


Nezlomný

Vojnový / Životopisný / Dráma
USA, 2014, 137 min

Veľmi milé a veľké prekvapenie ma čakalo pri pozeraní tohto filmu. Je to tiež inšpirované knihou, no tú som nečítala. Ak je tak dobrá ako film, tak sa určite oplatí. Pri niektorých scénach mi behali po chrbte zimomriavky a veľký rešpekt k tomu, čo všetko musel hlavný predstaviteľ prežiť. Tiež sa mi veľmi zapáčilo, že na konci filmu bolo povedané, že všetkým, ktorí mu dajako ublížili odpustil. To o ňom mnohé hovorí, lebo vidno, že je to človek, ktorý má veľké srdce, pretože odpustiť je naozaj ťažké. Hlavne, keď sa jedná o niečo také, aké zažil on. Ak sa vám páčia filmy, ktoré sa týkajú vojen a skutočných udalostí, určite si tento film pozrite. 
Moje hodnotenie 4/5

Mongol - Džingischán


Dráma / Historický / Vojnový / Životopisný
Kazachstán / Nemecko / Mongolsko / Rusko, 2007, 120 min

Uff, tak toto bolo pre mňa obrovské sklamanie. Pri niečom taktomto som čakala veľa vojen, bitiek, premýšlanie nad vojnovými taktikami alebo rôzne tréningy vojakov. No toto o tom skoro ,až na pár výnimiek, nebolo!! Mne to prišlo, ako keby celý čas sa tam rieši jeho žena, od začiatku, kedy si ju vybral,až po koniec, kedy začína formovať armádu a podmaňovať si krajiny ( v hlave ) a odchádza od nej. Nedočkala som sa žiadnej väčšej akčnosti. akú som dúfala. 

Moje hodnotenie 1/5


Čo sme komu urobili 

Komédia
Francie, 2014, 97 min

Moja prvá francúzska komédia, ktorá síce na mňa neurobila až taký veľký dojem, no nebolo to ani zlé. Páčila sa mi téma, no čakala som niečo iné, možno aj viac vtipné. Miestami mi to pripadalo suché. Ale aspoň som vyskúšala aj film od niekoho iného ako zvyčajne. :)
Moje hodnotenie 3/5


(Ne)zadaní

Komédia / Romantický
USA, 2014, 94 min
Na moje prekvapenie sa mi táto komédia zapáčila, pričom som si ju dopredu zaradila a ani som ju veľmi nechcela vidieť. Možno to bolo spôsobené aj Efronom, ktorého som si zaškatulkovala. Tiež sa však nájdu aj takí, ktorím táto komédia nijako nevônia. Je to zas na každom ako si ju vezme k srdcu. Pre mňa prekvapenie v pozitívnom zmysle. 

Moje hodnotenie 4/5



Komentáre

  1. Pěkně zpracovaný příspěvek, já jsem však ANI JEDEN film neviděla :( Což mě mrzí, protože nevypadají vůbec zle.
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ja sa stále vyhýbam filmu Chlapec v pásikavom pyžame, ani neviem prečo, a pritom filmy z čias 2.svetovej vojny vyhľadávam. Ale film Nezlomný si rada pozriem- ďakujem za tip :) Alfu a Omegu som videla dávnejšia a až po druhom pozretí tejto rozprávky sa mi začala páčiť- taká milá oddychovka. No a film (Ne)zadaní...hmmm...možno by som kukla- inak aj ja som mala Efrona zaškatuľkovaného, ale už som pochopila, že je dobrý herec :D...a tiež sa mi páči spracovanie tohto článku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja len sa chcem vyjadriť k hereckému obsadeniu Rituálu, lebo hoci som ten film nevidela, úplne s tebou súhlasím (Colin O'Donoghue totálne úplne vôbec nie je na vrchole môjho zoznamu obľúbených hercov) :D Na pozretie nemám odvahu. V živote som horror nevidela a mám problém sa sprchovať v noci aj keď vidím len nejaký trailer, čiže nechcem riskovať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem či by som to radila medzi horory, ale samozrejme každý to vníma inak

      Odstrániť
  4. Já jsem viděla jen chlapec v pruhovaném pyžamu a moc se mi tento film líbil. A také jsem četla knihu a ta nemá ani jednu chybu. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA - Nemecké dievča neplače ( Michaela Ella Hajduková )

Názov: Nemecké dievča neplače,Autor: Michaela Ella Hajduková, Rok vydania: OR/SR- 2016Počet strán: 219Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román pre ženy, vojnový román,Moje hodnotenie: 4/5

Ľudia sú ako domy. Majú veľa svetlých aj tmavých kútov, zatvorených dverí a svoju trinástu komnatu. Príbeh o tom, čo sa stane, keď sa rozhodneme niektoré dokorán otvoriť. Markus a Emma vyzerajú navonok ako úplne bežný zaľúbený pár. Pracujú však pre tajnú organizáciu, ktorá vznikla po vojne ako pocta súrodencom Schollovcom (Die Weiße Rose - Biela ruža). Organizácia odhaľuje vojnové zločiny a zločincov. Narazia na veľmi dôležitý objav, ale zároveň odhalia inú organizáciu, ktorá je nebezpečná a chce zostať utajená. Všetky stopy vedú k Lebensbornu - nacistami vytvorenému projektu, ktorého cieľom bolo, na základe nacistickej ideológie o rasovej hygiene, zvýšiť počet árijských detí vrátane detí pochádzajúcich z mimomanželských zväzkov. Lenže tam sa ciele nekončili. Svetlovlasé a modrooké deti v nacistami okupo…

RECENZIA - Zmŕtvychvstanie ( Michael Punke )

Názov: Zmŕtvychvstanie, Origin. názov: The Revenant, Autor: Michael Punke, Preklad: Slavomír Hrivnák , Rok vydania: OR-2002/SR- 2016Počet strán: 259Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román podľa skutočných udalostí, dobrodružný román, Moje hodnotenie: 4.5/5


Román o obdivuhodnej ľudskej nezlomnosti SKUTOČNÝ PRÍBEH Z DRSNEJ DIVOČINY #1 New York Times Bestseller

Píše sa rok 1823 a Hugh Glass sa spolu s lovcami kožušín zúčastňuje výpravy v neprebádaných Skalnatých horách. Uprostred hlbokých lesov muži vzdorujú náročným podmienkam, ako aj útokom miestnych Indiánov. Keď odvážneho Hugha napadne obrovský grizly, podarí sa mu ho zabiť, ale utrpí vážne zranenia, ktoré mu zabránia pokračovať v ceste so zvyškom výpravy. Hugh je vydaný na milosť a nemilosť zradcovi Johnovi Fitzgeraldovi, ktorý sa má podľa dohody oňho postarať spolu s najmladším členom výpravy. Tento strhujúci skutočný príbeh je jasným dôkazom toho, aký nezlomný je ľudský duch a čo všetko dokáže v túžbe po živote prekonať - nezastaví h…

RECENZIA - V Pasci ( Dani Pettreyová )

Názov: V pasci, Origin. názov: Stranded, Autor: Dani Pettreyová, Preklad: Zuzana Venglíková , Rok vydania: OR-2013/SR- 2015Počet strán: 271Vydavateľstvo: i527.net, Žáner: detektívka,  dobrodružný román, kresťanská literatúra, romantika,Moje hodnotenie: 4.5/5



Keď jej priateľka záhadne zmizne, ide o každú minútu!Darcy St. Jamesová sa vracia na Aljašku, aby pomohla svojej priateľke, investigatívnej novinárke, pri odhaľovaní veľkého prípadu. Keď však dorazí na miesto, zistí, že jej priateľka je nezvestná. Znepokojí ju ľahostajný prístup posádky lode, preto sa pustí do pátrania na vlastnú päsť.Posledná osoba, ktorú Gage McKenna očakáva na palube lode, na ktorej má pracovať ako vedúci zážitkových aktivít, je Darcy. Najradšej by na ňu zabudol, ale nedokáže. Keď sa ocitnú v odľahlých častiach Aljašky a napokon aj v cudzí vodách, neubráni sa pocitom strachu o jej bezpečnosť. Deje sa niečo čudné a čím hlbšie sa v pátraní dostávajú, tým viac si je istý, že odhalili iba vrchol ľadovca.zdroj Po …