Preskočiť na hlavný obsah

The Social Media Book Tag

Pridávam sa k tým, ktorí sa už pohrali s týmto Tagom. Ospravedlňujem sa osôbke, ktorá to celé vymyslela, ale neviem kto to je a preto jej meno sem neviem uverejniť. Ale ak niekto vie, pokojne ho môže hodiť dole do komentára a ja to pridám. Inak ja som naň natrafila na blogu, ktorý patrí Lenke :) 
a zrejme som ho čítala aj na iných, no tie mená mi už vyšumeli z hlavy. 

Tak ide sa na to...

Twitter – Tvoja najobľúbenejšia kniha pod 200 stránok.

Dosť ťažká úloha, lebo 200 strán je dosť málo, ale hádam niečo nájdem....


Puškin je spisovateľ, ktorého som čítala už dávnejšie. Tuším, že v prvom ročníku, no jeho Kapitánova dcéra sa mi veľmi páčila a preto som si potom aj kúpila knihu ( predtým som mala požičanú). Natrafila som na ňu úplne náhodou v Leviciach, čo som aj dávala nejaké fotky na blog a vyšla ma dosť lacno. Určite si toto krátke dielo ešte niekedy prečítam. Neviem, či je to najobľúbenejšia kniha, ktorú mám a má pod 200 strán, no túto som našla. :) 



Facebook – Kniha, do ktorej ťa všetci nútili.

V minulosti ma asi nikto do ničoho nenútil, skôr sa len vytváral tlak zo strany reklám a opakujúcich sa recenzií na rôznych blogoch. Je to také, že keď človek vidí, že danú knihu už čítali 5 blogeri, tak on si ju chce prečítať. :D :D 

Teraz ma skôr brat nabáda k tomu, aby som si prečítala Hru o tróny, na ktorú sa aj chystám, ale až cez prázdniny, aby som si na ňu vedela nájsť poriadne čas. A je to taká kniha, že aj keď si ju chcem prečítať, stále váham, lebo neviem, či to bude môj šálok kávy, alebo nie. 

Tumblr – Kniha, ktorú si čítal/a, keď ešte nebola populárna.

Rozmýšľam, rozmýšľam, ale k tomuto asi nič nenapíšem...

Youtube – Ktorú knihu si praješ vidieť sfilmovanú?
Každá dobrá kniha by mohla byť sfilmovaná. Ja si veľmi rada pozriem po knihe film, ak ho má. Vyberiem len také náhodné tri, lebo veľa kníh mám mimo izby a ťažko by sa mi po ne išlo...preto mám aj obmedzené množstvo kníh. Prvú som vybrala Učiteľa tanca, čo je na spôsob Jane Austenovej, druhú som vybrala v Lavíne, čo som síce ešte len začala čítať, no jednotka bola super a určite bude aj dvojka. A tretia taká milá komédia Láska, kde si? aby som sa mala na čom smiať. 













MySpace – Kniha, ktorá sa ti páčila, keď si bol/a mladší/ia, ale teraz by to už asi bolo inak.
Ja som ako malá frčala na komiksových časopisoch a najviac som čítala WITCH. Niekedy ľutujem, že som všetky časopisy vyhodila, lebo to bola poriadna zbierka a taká milá spomienka na časy dávno minulé. Čítala som však aj pár poriadnych kníh. Jednou z najlepších kníh, ktoré som vtedy čítala bola Princeta a kapitán, no to bola tak úžasná kniha, že aj teraz by sa mi páčila!!!  Mala som však aj nejaké Witch knihy a tie by ma už teraz zrejme nezaujali. 

Goodreads – Ktorú knihu odporúčaš všetkým?

Ja vlastne každému odporúčam knihy od Jane Austenovej. Mňa ešte na poličke čaká jej Rozum a cit, na ktorý sa veľmi teším. Tiež by som odporučila dve série. Tá prvá síce nesadla každému, ale mne sa páčila ( ešte trojku musím dočítať, ale viem od brata, že to bolo dobré ) a to je Universum. A druhou sériou je Anjelská séria, neviem či to má nejaký presný názov. A nakoniec mám aj tretiu :D :D Tá mi hneď nenapadla, lebo ju nevlastním :( a je ňou Hunger Games. 

Ask.fm – Na ktorú knihu sa ťa ľudia najviac pýtali?

Ach jo, ach jo, to bolo 50 odtieňov sivej... ale každému hovorím, nech to nečíta!! Aj ja sa po čase čudujem, že som tomu dala 2.5 hodnotenie..

We heart it – Ktorá kniha má pre teba citový význam?

JEDNOZNAČNE!!!

Na túto knihu v mojej blízkosti nemôže nikto nič zlé povedať. 

Ani neviem ako sa tento náš vzťah rozvinul a tak utvrdil, ale je to láska na celý život. 
Ku každej knihe si počas čítania spravím určitý vzťah ( napríklad dosť silný vzťah mám aj k Hunger Games ) , ale pri tejto knihe je to také inakšie. Je to kniha, ktorú každému odporúčam a určite si ju ešte v budúcnosti budem čítať. 



Spotify – Ktorú pieseň zo sfilmovanej knihy máš rád/rada?

kto nepozná je divný :P 


Snapchat – Kniha alebo séria, ktorá ťa bavila len chvíľu, ale napriek tomu si si myslel/a, že bude dobrá.
Keď ma niečo baví, tak sa mi to asi aj páčia je to dobré  ....nie? 

Komentáre

  1. Oh, už som aj zabudla, že som minulý rok čítala Kapitánovú dcéru. Jedna z tých lepších kníh na povinnom čítaní. Určite lepšia ako Dom v stráni :D Ale na moju lásku z povinného čítania, Hamleta, nemá O:)
    Hru o tróny by som si chcela aj ja prečítať. A potom pozrieť seriál. Už len sa nejak k tej knihe dostať :D Teda, knihám.
    Hunger Games som čítala, ale veľmi sa mi to nepáčilo. Asi som divná, súdiac podľa celého toho ohlasu, čo tie knihy majú. Ale nie až natoľko divná, aby som nepoznala pieseň, ehehe! :D Je síce pravda, že Drozdajku 1 som ešte nevidela a veľmi sa na ňu ani nechystám, ale pesnička je pekne spracovaná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milé listy pre ženy / Listy od tvojho Kráľa, Milovanej Princeznej

Keď mi táto drobná knižka prišla, chcela som si každý deň prečítať po jednom liste. Čo myslíte, ako to dopadlo? Za dva večery som ju mala celú zhltnutú. Okrem krásneho spracovania, ktoré sa ponúka čitateľovi, Sheri Shepher zapísala stránky, ktoré by sa páčili každej žene. Veď kto by sa nechcel cítiť ako princezná? Ale má to svoje ALE. 

Táto krásna mnohofarebná knižka otvorí oči ženám - pomôže im vidieť sa tak, ako ich vidí Boh. Mnohé dokonca ani nevedia, že sú dcérami Kráľa, že boli a sú vybrané aby boli jeho Princeznami. Niekde medzi detstvom a dospelosťou vyjednávajú so svojimi rozprávkovými snami, kde bývajú dotlačené do zmeny svojej identity - zmenu, ktorá bola navrhnutá vlastnými neistotami a pochybnými zlátaninami z médií. No tieto nežné, zamilované listy napísané z pohľadu samého Boha dokazujú, že každá žena je nádherná práve taká, aká je. Každá žena, ktorá kráča s dôverou za Božími zámermi, môže pomôcť a požehnať iných - dokonca aj budúce generácie. Je ťažké pozrieť sa na svoj…

Fitness tekvicový koláč

Ingrediencie  Cesto 1 šálka ovsených vločiek 2 lyžičky hnedého cukru pol šálky kokosu olivový olej
Plnka  pol kila maslovej tekvice pol šálky mandľového mlieka 3 lyžice medu 3 bielka 2 lyžičky škorice
Postup 1. Nakrájame tekvicu na malé kúsky a dáme variť do hrnca.  2. Medzitým ako sa varí tekvica si pripravíme základ.  Zmiešame dokopy ovsené vločky, kokos, trocha hnedého cukru a pár kvapiek oleja. Túto zmes natlačíme do formy na pečenie a dáme piecť na 10 minút na 200 stupňov. Pekáč si môžete vystlať papierom, ja som to však nerobila, pretože sa mi to vôbec neprilepovalo.  3. Na plnku požijeme už uvarenú tekvicu, ktorú rozmixujem najemno spolu s medom, škoricou, mandľovým mliekom ( ak nemáte mandľové, použite klasické ) a bielkami.  Rozmixovanú zmes vlejeme do pripravenej formy na pečenie.  4. Najprv dáme piecť na 20 minút po 210 stupňov a potom dopečieme na 170 stupňoch 30 minút.  Prajem dobrú chuť

Po veľmi dlhom čase... nákup kníh cez internet

Nepamätám si, kedy naposledy som si objednávala knihy..a to naozaj. Je to už veľmi dávno, lebo väčšinou som čítala z knižnice, alebo už z tých kníh, ktoré som mala doma a kupovala som len v kamenných kníhkupectvách. A aj tie nákupy sa niesli v duchu jedna maximálne dve knihy a dosť.

Teraz som bola donútená školou si niečo objednať, keďže sme si už vyberali témy bakalárskych prác. Ja som si zvolila literatúru ( logicky že... ) a téma sa viaže na autorku Margitu Kánikovú. Problém je však to, že jej knihy sa zháňajú už ťažšie. V kamenných kníhkupectvách ju vôbec nemali a na internete zväčša len 1. Jediný internetový obchod, ktorý mal AŽ dve jej knihy boli megaknihy.sk. Takže zo všetkej jej prózy som zohnala aspoň dve a zvyšné si budem môcť ísť zobrať do trnavskej knižnice. 

Kniha, ktorá sa ešte dá zohnať je V znamení púpavy, ktorú som naozaj videla vo viacerých internetových obchodoch. O piatej u Thalmeira je síce pokračovaním inej knihy, no aspoň niečo nech mám...Vždy je lepšie pracovať s…