Preskočiť na hlavný obsah

Pozrela som v apríli / Filmy



Frozen Fever


Animovaný / Krátkometrážny / Dobrodružný / Komédia / Fantasy
USA, 2015, 7 min
Frozen Fever som videla v kine pred Popoluškou. Keďže som videla a mám rada klasické Frozen, bola som na to zvedavá a tešila som sa na to, čo nové tvorcovia vymysleli. Pre mňa osobne však Fever nebolo niečo extra prekvapujúce ale skôr to sklamalo. Samozrejme, postavičky boli zas dokonalé, zas boli pekné, no nejak ma nechytil za srdce ten kratučký príbeh. Pre mňa zostane klasické Frozen vždy naj a nič ho neprekoná. 

Moje hodnotenie: 3/5
Hodnotenie ČSFD: 73%





Astérix: Le domaine des dieux

Animovaný
Francúszko, 2014, 85 min

Kto by nepoznal Asterixa a Obelixa...Na týchto dvoch postavičkách a na Šmolkoch je postavené moje celé detstvo. Preto aj táto rozprávka je viac srdcová záležitosť. Sklamala? Vôbec. Bola veľmi pekná, pomohla jej aj nová grafika a nový vymyslený príbeh, no to staré dobré jej zostalo. Je to rozprávka tak pre malých ako pre veľkých. 
Moje hodnotenie: 4/5
Hodnotenie ČSFD: 75%



Der 7bte Zwerg

Animovaný / Dobrodružný / Komédia / Rodinný / Fantasy
Nemecko, 2014, 88 min
Z týchto troch najhoršia rozprávka, no i napriek tomu celkom milá. Je to taká zmes klasických rozprávok, len prevedená inou formou. Pre odddych je to celkom fajn, no ľahko sa na ňu zabudne. 


Moje hodnotenie: 3/5
Hodnotenie ČSFD: 34%


Cinderella

Dobrodružný / Dráma / Rodinný / Romantický / Fantasy
USA, 2015, 114 min

Ďalšia Popoluška na svete. Pre niekoho to môže byť otrava, veď koľko ich už vyšlo?..Mne sa však táto verzia veľmi zapáčila. Klasický princeznovský príbeh, ktorý je už síce otrepaný, no aj vďaka hercom, mi prišiel rozdielny. Pre mňa jednoznačne najvydarenejšia podoba tejto klasiky. 
Moje hodnotenie: 5/5
Hodnotenie ČSFD: 79%


Fifty Shades of Grey

Dráma / Romantický
USA, 2015, 124 min


HAHA :D No, už pred prezretím som si bola istá, že to bude slabota, no to, čom som videla ma aj tak dostalo. Že bude toto zrovna film, pri ktorom budem zaspávať, som vážne nečakala. Nuda, nuda a ešte raz nuda. Bolo to slabé, o ničom, plytké  a úplný prepadák plus mne tam tí herci vôbec nesedeli. 
Moje hodnotenie: odpad
Hodnotenie ČSFD: 43%

Journey to the Center of the Earth 

Akčný / Dobrodružný / Fantasy 
USA, 2008, 93 min

Film, ktorý som si vôbec neplánovala pozrieť, ale neľutujem, že som napokon pri ňom zostala sedieť. Nezvyknem takéto filmy pozerať, no tento ma milo prekvapil. Zapáčila sa mi téma a herci to úžasne zahrali. Rozmýšľam, že by som na základe filmu, mohla niekedy siahnuť aj po knihe..Tak uvidí sa. Je to síce už staré, no ak ste to nevideli, určite vám to odporúčam. 


Moje hodnotenie: 4/5
Hodnotenie ČSFD: 57%


Horrible Bosses 2


Komédia
USA, 2014, 108 min

Začínam mať pocit, že mám smolu na komédie, alebo si vyberám zrovna také, ktoré mi nesadnú. Podobne je to aj v tomto prípade. Nemôžem povedať, že som sa pri tom vôbec nezasmiala, no prišlo mi to také priemerné. Bol to taký príbeh, že sa nad ním nemuselo ani veľmi dlho premýšľať a zvládol by to vymyslieť aj niekto na základke. Proste som očakávala niečo omnoho viac a dočkala som sa slabého priemeru. Šťastie som však mala, že aj keď som nevidela jednotku, dvojku sa dalo ľahko odvodiť aj bez toho. 

Moje hodnotenie: 3/5
Hodnotenie ČSFD: 61%



Peter a Lucia


Dráma
Československo, 1968, 52 min

Nečakane, ale do pozretých filmov sa mi dostala aj klasika. Ide o československú verziu Petra a Lucie od známeho spisovateľa Rollanda. Pre mňa to bol trochu šok pozerať niečo čiernobiele a také staré. Treba však povedať, že to bolo veľmi totožné s knihou a preto sú odpustené iné nedostatky. No neviem si predstaviť, že by tak rozprávali ľudia v dnešnej dobe. 
Moje hodnotenie: 4/5
Hodnotenie ČSFD: 79%



zdroje obrázkov 

Komentáre

  1. Rozprávku Frozen milujem a až teraz som zistila, že je také mini-pokračovanie, ako to bolo pri rozprávke Na vlásku. Takže ti ďakujem, veľmi rada si to pozriem. :) Tí mini-snehuliačikovia vyzerajú sladko. :)
    Popolušku by som si tiež rada pozrela, aj keď podľa traileru pôsobí až veľmi upravene na počítači. Ale herci vyzerajú byť takí zlatí. :)
    Cesta do stredu Zeme je úžasný film, odporúčam aj film Cesta na tajuplný ostrov, ak si ešte nevidela. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. šéfovia 1 sa mi celkom páčili a na dvojku sa chystám riadne dlho, tak ako aj na frozen :)
    letná giveaway
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jej, dá sa ešte niekde vidieť originál Frozen? Chcela by som si ju niekedy pozrieť s priateľmi, ale v kinách už asi nebeží... Škoda.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milé listy pre ženy / Listy od tvojho Kráľa, Milovanej Princeznej

Keď mi táto drobná knižka prišla, chcela som si každý deň prečítať po jednom liste. Čo myslíte, ako to dopadlo? Za dva večery som ju mala celú zhltnutú. Okrem krásneho spracovania, ktoré sa ponúka čitateľovi, Sheri Shepher zapísala stránky, ktoré by sa páčili každej žene. Veď kto by sa nechcel cítiť ako princezná? Ale má to svoje ALE. 

Táto krásna mnohofarebná knižka otvorí oči ženám - pomôže im vidieť sa tak, ako ich vidí Boh. Mnohé dokonca ani nevedia, že sú dcérami Kráľa, že boli a sú vybrané aby boli jeho Princeznami. Niekde medzi detstvom a dospelosťou vyjednávajú so svojimi rozprávkovými snami, kde bývajú dotlačené do zmeny svojej identity - zmenu, ktorá bola navrhnutá vlastnými neistotami a pochybnými zlátaninami z médií. No tieto nežné, zamilované listy napísané z pohľadu samého Boha dokazujú, že každá žena je nádherná práve taká, aká je. Každá žena, ktorá kráča s dôverou za Božími zámermi, môže pomôcť a požehnať iných - dokonca aj budúce generácie. Je ťažké pozrieť sa na svoj…

Fitness tekvicový koláč

Ingrediencie  Cesto 1 šálka ovsených vločiek 2 lyžičky hnedého cukru pol šálky kokosu olivový olej
Plnka  pol kila maslovej tekvice pol šálky mandľového mlieka 3 lyžice medu 3 bielka 2 lyžičky škorice
Postup 1. Nakrájame tekvicu na malé kúsky a dáme variť do hrnca.  2. Medzitým ako sa varí tekvica si pripravíme základ.  Zmiešame dokopy ovsené vločky, kokos, trocha hnedého cukru a pár kvapiek oleja. Túto zmes natlačíme do formy na pečenie a dáme piecť na 10 minút na 200 stupňov. Pekáč si môžete vystlať papierom, ja som to však nerobila, pretože sa mi to vôbec neprilepovalo.  3. Na plnku požijeme už uvarenú tekvicu, ktorú rozmixujem najemno spolu s medom, škoricou, mandľovým mliekom ( ak nemáte mandľové, použite klasické ) a bielkami.  Rozmixovanú zmes vlejeme do pripravenej formy na pečenie.  4. Najprv dáme piecť na 20 minút po 210 stupňov a potom dopečieme na 170 stupňoch 30 minút.  Prajem dobrú chuť

Po veľmi dlhom čase... nákup kníh cez internet

Nepamätám si, kedy naposledy som si objednávala knihy..a to naozaj. Je to už veľmi dávno, lebo väčšinou som čítala z knižnice, alebo už z tých kníh, ktoré som mala doma a kupovala som len v kamenných kníhkupectvách. A aj tie nákupy sa niesli v duchu jedna maximálne dve knihy a dosť.

Teraz som bola donútená školou si niečo objednať, keďže sme si už vyberali témy bakalárskych prác. Ja som si zvolila literatúru ( logicky že... ) a téma sa viaže na autorku Margitu Kánikovú. Problém je však to, že jej knihy sa zháňajú už ťažšie. V kamenných kníhkupectvách ju vôbec nemali a na internete zväčša len 1. Jediný internetový obchod, ktorý mal AŽ dve jej knihy boli megaknihy.sk. Takže zo všetkej jej prózy som zohnala aspoň dve a zvyšné si budem môcť ísť zobrať do trnavskej knižnice. 

Kniha, ktorá sa ešte dá zohnať je V znamení púpavy, ktorú som naozaj videla vo viacerých internetových obchodoch. O piatej u Thalmeira je síce pokračovaním inej knihy, no aspoň niečo nech mám...Vždy je lepšie pracovať s…