Preskočiť na hlavný obsah

Cvičím/3.týždeň


Wau a som pri ďalšom týždni...a stále som to nevzdala!!!Tento týždeň sa cítim aj dosť namotivovaná, aj keď to možno podľa rozpisu, tak nebude vyzerať. Pretože mám jeden problém, pri ktorom sa mi horšie cvičí. A to je takýto: Ako brigádnička nerobievam často, no keď robím, tak mám poobedky. To znamená, že idem na pol3 (väčšinou) a končím o deviatej, desiatej večer. No a takto som ťahala 4 dni po sebe aj v minulom týždni. (utorok, streda, štvrtok, piatok) A môj problém spočíval v tom, že som stávala niečo pred obedom a to sa mi nechcelo trepať sa do fitka a odtiaľ sa ponáhľať domov a potom do roboty. Podľa tohto to vyzerá, že som strašne lenivý človek, ale na moju obhajobu som trocha cvičila aj doma. Lenže viem, že to nie je zrovna najkvalitnejšie cvičenie a preto dúfam, že už budem menej robiť aj keď to pôjde na úkor peňazí. 

PONDELOK 
V pondelok som začala naozaj dobre!! Bola som úplne zničená, zmorená, mŕtva a to som mala prsia. Zdolali ma činky a aj viem, že ktoré mi spôsobili takú ničiacu svalovku, ktorá však našťastie trvala len jeden deň. Uf ale aj keď som sa cítila ako vymačkaný citrón, aj tak to bol dobrý pocit.  


UTOROK
Pauza

STREDA


Áno doobeda som sa prinútila a naštartovala orbitrek. Väčšinou na ňom cvičím len pri hudbe, takže ma dosť serká, keď počas videoklipov dávajú milión reklám a ešte také pesničky, na ktoré sa dá ťažko hýbať. Ale nemôžem si toľko sťažovať, veď som sa prinútila aj doma cvičiť, no nie?. :) 

ŠTVRTOK
Štvrtok sa opakovalo domáce cvičenie na orbitreku, tentokrát už na hodinku. 

PIATOK

A znovu orbitrek! Aspoňže to bol už posledný deň v robote a ďalší deň som sa už tešila na fitko. Inak, kto by chcel takto doma cvičiť a rozhoduje sa nad nejakým takýmto strojom, tak orbitrek je veľmi vďačný. Kebyže nie som lemra lemravá a cvičím na ňom každý deň, vyzeralo by to trochu inak... Aj keď je pravda, že je to skôr na nohy a ostatné časti tela sa veľmi nezapoja. V tom vidím jedinú nevýhodu. 


SOBOTA
V sobotu to vyšlo, že opäť boli na rade prsia, tentokrát ma to už nepremohlo a nekonala sa žiadna svalovka. (Už som bola fyzicky aj psychicky pripravená) A samozrejme som si dobre zacvičila. 

NEDEĽA
Moje obľúbené cviky na nožičky, lýtka. Síce pri tom prepotím aj čo nemám na sebe, no vždy sa potom cítim perfektne a oddýchnuto. Čo síce nejde veľmi dokopy ale v mojom prípade je to možné :P. 


Ako vidíte, tento týždeň som síce necvičila pravidelne a ani úplne poriadne, no i napriek tomu som prepotila niekoľko tielok a šortiek. 



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA - Nemecké dievča neplače ( Michaela Ella Hajduková )

Názov: Nemecké dievča neplače,Autor: Michaela Ella Hajduková, Rok vydania: OR/SR- 2016Počet strán: 219Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román pre ženy, vojnový román,Moje hodnotenie: 4/5

Ľudia sú ako domy. Majú veľa svetlých aj tmavých kútov, zatvorených dverí a svoju trinástu komnatu. Príbeh o tom, čo sa stane, keď sa rozhodneme niektoré dokorán otvoriť. Markus a Emma vyzerajú navonok ako úplne bežný zaľúbený pár. Pracujú však pre tajnú organizáciu, ktorá vznikla po vojne ako pocta súrodencom Schollovcom (Die Weiße Rose - Biela ruža). Organizácia odhaľuje vojnové zločiny a zločincov. Narazia na veľmi dôležitý objav, ale zároveň odhalia inú organizáciu, ktorá je nebezpečná a chce zostať utajená. Všetky stopy vedú k Lebensbornu - nacistami vytvorenému projektu, ktorého cieľom bolo, na základe nacistickej ideológie o rasovej hygiene, zvýšiť počet árijských detí vrátane detí pochádzajúcich z mimomanželských zväzkov. Lenže tam sa ciele nekončili. Svetlovlasé a modrooké deti v nacistami okupo…

RECENZIA - Zmŕtvychvstanie ( Michael Punke )

Názov: Zmŕtvychvstanie, Origin. názov: The Revenant, Autor: Michael Punke, Preklad: Slavomír Hrivnák , Rok vydania: OR-2002/SR- 2016Počet strán: 259Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román podľa skutočných udalostí, dobrodružný román, Moje hodnotenie: 4.5/5


Román o obdivuhodnej ľudskej nezlomnosti SKUTOČNÝ PRÍBEH Z DRSNEJ DIVOČINY #1 New York Times Bestseller

Píše sa rok 1823 a Hugh Glass sa spolu s lovcami kožušín zúčastňuje výpravy v neprebádaných Skalnatých horách. Uprostred hlbokých lesov muži vzdorujú náročným podmienkam, ako aj útokom miestnych Indiánov. Keď odvážneho Hugha napadne obrovský grizly, podarí sa mu ho zabiť, ale utrpí vážne zranenia, ktoré mu zabránia pokračovať v ceste so zvyškom výpravy. Hugh je vydaný na milosť a nemilosť zradcovi Johnovi Fitzgeraldovi, ktorý sa má podľa dohody oňho postarať spolu s najmladším členom výpravy. Tento strhujúci skutočný príbeh je jasným dôkazom toho, aký nezlomný je ľudský duch a čo všetko dokáže v túžbe po živote prekonať - nezastaví h…

RECENZIA - V Pasci ( Dani Pettreyová )

Názov: V pasci, Origin. názov: Stranded, Autor: Dani Pettreyová, Preklad: Zuzana Venglíková , Rok vydania: OR-2013/SR- 2015Počet strán: 271Vydavateľstvo: i527.net, Žáner: detektívka,  dobrodružný román, kresťanská literatúra, romantika,Moje hodnotenie: 4.5/5



Keď jej priateľka záhadne zmizne, ide o každú minútu!Darcy St. Jamesová sa vracia na Aljašku, aby pomohla svojej priateľke, investigatívnej novinárke, pri odhaľovaní veľkého prípadu. Keď však dorazí na miesto, zistí, že jej priateľka je nezvestná. Znepokojí ju ľahostajný prístup posádky lode, preto sa pustí do pátrania na vlastnú päsť.Posledná osoba, ktorú Gage McKenna očakáva na palube lode, na ktorej má pracovať ako vedúci zážitkových aktivít, je Darcy. Najradšej by na ňu zabudol, ale nedokáže. Keď sa ocitnú v odľahlých častiach Aljašky a napokon aj v cudzí vodách, neubráni sa pocitom strachu o jej bezpečnosť. Deje sa niečo čudné a čím hlbšie sa v pátraní dostávajú, tým viac si je istý, že odhalili iba vrchol ľadovca.zdroj Po …