Preskočiť na hlavný obsah

Koniec? alebo čo?


Vitajte pri novom článku, ktorý uverejňujem z určitej potreby, aby ste boli i vy informovaní. Museli ste si všimnúť moju aktivitu ( alebo skôr neaktivitu ), ktorá je na blogu už bohužial aj niekoľko mesiacov. Môžem povedať, že mám nedostatok času, aj keď už mám dávno prázdniny, alebo, že som vyťažená z brigády. Síce aj toto je pravda, no k neaktivite ma vedie aj iný dôvod. 
Ak by som chcela zhrnúť svoje dni začala by som brigádou, pokračovala skoro každodennými tréningami, s prácami na novom byte, na ktorom prebieha rekonštrukcia a zvyknem tam chodiť pomáhať, ďalej by som samozrejme nemohla zabudnúť na stretávanie s kamarátmi a nakoniec aj ten nejaký relax. Toto by sa dalo použiť ako vonkajší obal mojej neaktivity.

Poďme sa však pozrieť aj dovnútra! 
To, že čítam možno už ani nevidíte, pretože o tom nepíšem. Môj počet recenzií sa radikálne znížil. Niekoľko som mala už aj rozpísaných, no nevedela som ich dopísať. Prečo? Na toto sa dosť ťažko odpovedá, ale keby to chcem povedať veľmi jednoducho, tak by bola odpoveď, že ma to nenapĺňa. Neplatí to však na všetky knihy. Pri niektorých mám pocit, že svoj názor musím dať von, musím o nich povedať aj iným ľuďom, musia si to aspoň otvoriť. To sú tie recenzie, pri ktorých sa cítim dobre, keď ich píšem. Ak ste však všímaví čitatelia, tak ste možno postrehli, že niektoré recenzie sú nasilu napísané, alebo narýchlo. A z tohto sa cítim úplne nafigu. Lebo aj ja si to uvedomujem. A uvedomujem si to dosť dlho. V podstate to začalo ešte cez školu, no dávala som nádej tomu, že keď začnú prázdniny, tak sa to určite zlepší. Samotný problém nastáva pri čítaní, kedy už postupom rokov som stále viac kritickejšia  a veľakrát som hľadela na to, aké chyby robil autor. Niekedy som ešte aj pozerala, či v knihe nie sú preklepy. No katastrofa. A potom som si samozrejme neužila to čítanie ako by som mala. 
A čo chcem vôbec týmto článkom povedať....

V istý okamih mi napadlo, že sa na blog vykašlem. Je to však dosť náročné niečo po 3 rokoch zanechať. Preto som sa rozhodla, že pozmením štruktúru toho, čo píšem. Samozrejme, keď ide o spolupráce, tak tým sa budem venovať rovnako ako predtým. Tam sa štruktúra nezmení. Rozdiel by som videla v hlavne v krátkych recenziách, kde bude čisto len môj názor a žiadne kašičky okolo. 

A zmeny by som rada videla aj v iných veciach. Celkovo v tom, čo píšem, aby to bolo viac otvorené a aby som písala aj niečo osobné. Na toto všetko však potrebujem nejaký čas. A to som si uvedomila pred pár dňami. Lebo predtým som veľmi chcela zmeniť blog, aby bol živší. No bolo to práve nasilu a práve preto sa mi to nijako nedarilo. Možno i táto filozofia bude v niečom vadná a možno mi to taktiež nepôjde hneď, ale vidím v tom lepšiu cestu. Preto je možné, že tie články naozaj nebudú vychádzať pravidelne a nebudú to články, ktoré ste tu vídali. Dúfam však, že vás tým nestratím, ale práveže viac poteším. :) 

Pekný dník 

Komentáre

  1. Joj, až mi zle prišlo z myšlienky, žeby si skončila :( Našťastie to nemáš v pláne a tri roky, to je už vážne dlhá a krásne doba ;)) Inak ťa úplne chápem, písať niečo nasilu, narýchlo nemá cenu a vtedy človek nie je sám sebou a všetko upadá, aj snaha blogovať ďalej. Takže ti držím palce, aby si z blogovania a písania mala stále radosť a teším sa na zmeny...som zvedavá, akými novými článkami nás potešíš ;))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA - Nemecké dievča neplače ( Michaela Ella Hajduková )

Názov: Nemecké dievča neplače,Autor: Michaela Ella Hajduková, Rok vydania: OR/SR- 2016Počet strán: 219Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román pre ženy, vojnový román,Moje hodnotenie: 4/5

Ľudia sú ako domy. Majú veľa svetlých aj tmavých kútov, zatvorených dverí a svoju trinástu komnatu. Príbeh o tom, čo sa stane, keď sa rozhodneme niektoré dokorán otvoriť. Markus a Emma vyzerajú navonok ako úplne bežný zaľúbený pár. Pracujú však pre tajnú organizáciu, ktorá vznikla po vojne ako pocta súrodencom Schollovcom (Die Weiße Rose - Biela ruža). Organizácia odhaľuje vojnové zločiny a zločincov. Narazia na veľmi dôležitý objav, ale zároveň odhalia inú organizáciu, ktorá je nebezpečná a chce zostať utajená. Všetky stopy vedú k Lebensbornu - nacistami vytvorenému projektu, ktorého cieľom bolo, na základe nacistickej ideológie o rasovej hygiene, zvýšiť počet árijských detí vrátane detí pochádzajúcich z mimomanželských zväzkov. Lenže tam sa ciele nekončili. Svetlovlasé a modrooké deti v nacistami okupo…

RECENZIA - Zmŕtvychvstanie ( Michael Punke )

Názov: Zmŕtvychvstanie, Origin. názov: The Revenant, Autor: Michael Punke, Preklad: Slavomír Hrivnák , Rok vydania: OR-2002/SR- 2016Počet strán: 259Vydavateľstvo: Motýľ, Žáner: román podľa skutočných udalostí, dobrodružný román, Moje hodnotenie: 4.5/5


Román o obdivuhodnej ľudskej nezlomnosti SKUTOČNÝ PRÍBEH Z DRSNEJ DIVOČINY #1 New York Times Bestseller

Píše sa rok 1823 a Hugh Glass sa spolu s lovcami kožušín zúčastňuje výpravy v neprebádaných Skalnatých horách. Uprostred hlbokých lesov muži vzdorujú náročným podmienkam, ako aj útokom miestnych Indiánov. Keď odvážneho Hugha napadne obrovský grizly, podarí sa mu ho zabiť, ale utrpí vážne zranenia, ktoré mu zabránia pokračovať v ceste so zvyškom výpravy. Hugh je vydaný na milosť a nemilosť zradcovi Johnovi Fitzgeraldovi, ktorý sa má podľa dohody oňho postarať spolu s najmladším členom výpravy. Tento strhujúci skutočný príbeh je jasným dôkazom toho, aký nezlomný je ľudský duch a čo všetko dokáže v túžbe po živote prekonať - nezastaví h…

RECENZIA - V Pasci ( Dani Pettreyová )

Názov: V pasci, Origin. názov: Stranded, Autor: Dani Pettreyová, Preklad: Zuzana Venglíková , Rok vydania: OR-2013/SR- 2015Počet strán: 271Vydavateľstvo: i527.net, Žáner: detektívka,  dobrodružný román, kresťanská literatúra, romantika,Moje hodnotenie: 4.5/5



Keď jej priateľka záhadne zmizne, ide o každú minútu!Darcy St. Jamesová sa vracia na Aljašku, aby pomohla svojej priateľke, investigatívnej novinárke, pri odhaľovaní veľkého prípadu. Keď však dorazí na miesto, zistí, že jej priateľka je nezvestná. Znepokojí ju ľahostajný prístup posádky lode, preto sa pustí do pátrania na vlastnú päsť.Posledná osoba, ktorú Gage McKenna očakáva na palube lode, na ktorej má pracovať ako vedúci zážitkových aktivít, je Darcy. Najradšej by na ňu zabudol, ale nedokáže. Keď sa ocitnú v odľahlých častiach Aljašky a napokon aj v cudzí vodách, neubráni sa pocitom strachu o jej bezpečnosť. Deje sa niečo čudné a čím hlbšie sa v pátraní dostávajú, tým viac si je istý, že odhalili iba vrchol ľadovca.zdroj Po …